پس ازمعرفی موبایل‌های اقتصادی موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس در سال گذشته، شرکت‌های موتورولا و لنوو قصد دارند که تلفن هوشمند جدیدی از خانواده‌ی موتو معرفی کنند. در حالیکه هنوز این محصول به صورت رسمی معرفی نشده و حتی مشخصاتی از آن در دست نیست، اخیراً سایت هندی MySmartPrice رندری منتشر نموده که طراحی کلی این محصول را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۵۴
رندری از موتو ای ۵ ، اولین موبایل موتورولا با حسگر اثر انگشت در پنل پشتی منتشر شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، این تلفن هوشمند جدید موتو ای ۵ نام داشته و سنسور اثر انگشت آن برخلاف مدل‌های موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس در پشت آن تعبیه شده است. به شکلی که لوگوی شرکت موتورولا روی آن نقش بسته است.


بدنه پشتی مدل موتو ای ۴

البته این مدل اولین موبایل موتورولا نیست که از حسگر اثر انگشت در پشت بدنه بهره می‌برد و مدل Atrix که در سال ۲۰۱۱ تولید شد این عنوان را به خود اختصاص داده است. جالب اینجاست Atrix دوسال قبل از اینکه اپل تکنولوژی TouchID را در آیفون‌هایش پایه ریزی کند، اولین موبایل اندرویدی بود که از احراز هویت به وسیله‌ی اثر انگشت بهره می‌گرفت.

موتو Atrix اولین موبایل اندرویدی که به حسگر اثر انگشت مجهز بود

اگر از تغییر محل حسگر اثر انگشت بگذریم، موتو ای ۵ بسیار به نسل قبلی موتو ای شباهت دارد تا آنجا که به مانند مدل‌های قبلی یک فلش LED، دوربین سلفی این محصول را همراهی می‌کند. از بررسی این عکس متوجه می‌شویم که نمایشگر این موبایل نسبت تصویر ۱۶:۹ خواهد داشت و میکروفون آن نیز در جلوی آن تعبیه شده است. در این عکس بدنه‌ی این محصول حالت فلزی دارد. نکته ناراحت کننده این است که این کالا تنها به یک درگاه میکرو USB مجهز خواهد بود.

هنوز مشخصات دیگری از این محصول در دست نیست اما با توجه به سابقه‌ی لنوو و موتورولا در تولید سری موتو ای، احتمالاً با یک موبایل اقتصادی دیگر سروکار خواهیم داشت. این گجت که قرار است به طور رسمی در فروردین ماه معرفی شود، هنوز قیمت معینی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها