سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان از دودزا بودن بیش از 30 درصد ناوگان حمل و نقل شهری سمنان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۸۹

به گزارش ایسنا، مجید کاشی اظهار کرد: مهمترین دلیل دودزا بودن این اتوبوسها به دلایل نقص فنی است. البته عمر متوسط این اتوبوسها بالای ده سال است.

وی تصریح کرد: ناوگان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهر سمنان با در اختیار داشتن 95 دستگاه اتوبوس با عمر متوسط بالای ده سال در حال خدماتدهی به شهروندان سمنانی در مسافرتهای درونشهری است.

کاشی با بیان اینکه برای رفع نقص دودزا بودن این اتوبوسها باید تعمیر اساسی در قسمت موتور و پمپ آنها صورت گیرد، گفت: این امر به علت نبود متخصصان ماهر در شهر سمنان با مشکلاتی روبهروست و تعمیر آنها مستلزم خروج اتوبوس از چرخه سرویسدهی و اعزام به دیگر شهرها برای تعمیر و رفع نقص است.

وی با اشاره به اینکه رفع این نقایص مستلزم هزینه است، افزود: سازمان با تامین اعتبار لازم برای رفع این مشکل، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته تا در هر ماه نسبت به بازسازی یک دستگاه اتوبوس اقدامات لازم را انجام دهد.

کاشی با بیان اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیشتر بهدنبال بازسازی ناوگان شهری است و نه تعمیر و بازسازی آن افزود: در همین راستا با همکاری شورای اسلامی شهر سمنان و مساعدتهای شهرداری مرکز اقداماتی انجام شده که از جمله آنها میتوان به خرید چهار دستگاه اتوبوس اسکانیا با استاندارد جهانی یورو 4 که در دهه مبارک فجر به چرخه حمل و نقل شهری سمنان افزوده خواهد شد، اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها