خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

حرف‌های بودارپرزیدنت موطلایی

کد خبر: ۱۱۱۲۸۰۴

18

درصد حقوق بیشتری میگیرید، البته اگر زیر پنج میلیون تومان حقوقتان است. اگر هم بیشتر میگیرید که صدایش را درنیاورید که حرف از حقوقهای نجومی به میان میآید و باقی ماجرا. صحبت از حقوق شد، یادی هم بکنیم از این سود سهام عدالت که هنوز عدهای نگرفتهاند و میگویند برخی بانکها این وسط خوب کیف میکنند. البته نگران نباشید چون اعلام شده اگر مرده باشید اما شماره شبای حساب خود را تا 31 مرداد به سامانه داده باشید، سود سهام عدالت برایتان واریز میشود؛ خیالتان راحت!

54

کشور آفریقایی خواستهاند ترامپ بهخاطر حرفهایش عذرخواهی کند. یک روز «خبرچین» نبود، این دونالد که در کتاب «آتش و خشم» به کودکی لجباز تشبیه شده، چشم ما را دور دید و حرف زشت درباره مهاجران زد و برخی کشورهای آفریقایی مهاجرپرور را به چاه مستراح تشبیه کرد! یک گاف وحشتناک دیگر از آقای پرزیدنت که حالا آفریقاییها را عصبانی کرده. راستی، این همان ترامپی است که دو روز پیش برخی مقامات ما را به خاطر بیتوجهی به حقوق بشر، دقت کنید، «حقوق بشر»، تحت تحریم قرار داده بود! همچنین دیروز افشا شد که این آقا 130هزار دلار به یک بازیگر فیلمهای مستهجن حقالسکوت داده تا درباره روابط نامشروعشان حرف نزند!

100

پسر در شش ماهه نخست امسال از خانه فرار کردهاند. این یکی از نگرانکنندهترین خبرهای دیروز بود که معاون سازمان بهزیستی اعلام کرد. اما خبر عجیب دیگر، این بود که با وجود فرار پسرها از خانه، برخی دخترها هنوز علاقه زیادی به پسرنمایی دارند و به همین خاطر دو خانمی که با ظاهری پسرانه میخواستند به ورزشگاه ثامن مشهد بروند دستگیر شدند. حذف «الله» از پرچم ایران در یک سریال نمایش خانگی هم خبر دیگری بود که در فضای مجازی سروصدای زیادی بهپا کرد. اما از این جالبتر، داستان پوشش نوازنده چینی در جشنواره موسیقی فجر بود که نشان میداد ما ایرانیها اصولا چقدر به حجاب مردمان شرق آسیا اهمیت میدهیم. حالا چه زن چینی باشد و چه مرد تایلندی!

60

میلیارد تومان کم نیست. این همه پولی است که برای کمک به زلزلهزدگان کرمانشاهی از سوی مردم کشورمان جمع شده. شاید این حجم پول، گسلهای غرب کشور را از خود بیخود کرده که پس از 1900 بار پسلرزه، هنوز بیخیال سومار و هجدک نمیشوند و هر چند ساعت یک بار، خبری درباره زمینلرزه در آن حوالی میآید. هرچند کمک به زلزلهزدگان خیلی خوب است و واجب، اما این روزها همه نگرانیم برای فرزندان ایران در نفتکش سوخته که گفته میشود امروز بالاخره با ورود تیم تجسس به عرشه، تکلیف زنده بودن یا نبودنشان معلوم میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها