حمایت کاپیتان آبی‌ها از مهاجم مغضوب

کاش به قربانی پاس نمی‌دادم!

تساوی استقلال مقابل سایپا کم‌حواشی نداشت. در ثانیه‌های آخر مسابقه، علی قربانی مهاجم آبی‌ها یک موقعیت مسلم گلزنی را هدر داد. هواداران آبی که بشدت شاکی بودند، یک صدا علیه این مهاجم شعار دادند. البته اینها شعارهایی بود که روی هم انباشته شده بود. قربانی امسال عملکرد خوبی در استقلال نداشته. در دوران حضور منصوریان، قربانی در دو بازی مهم مقابل پدیده و همین طور ذوب‌آهن، موقعیت‌هایی را خراب کرد که باعث شد، منصوریان شرایط سختی را تجربه کند.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۲۶

در نهایت، این مربی پس از تساوی مقابل ذوبیها از استقلال جدا شد. هواداران به خاطر از دست رفتن این موقعیتها از قربانی شاکی بودند. بعد از حضور شفر، این مهاجم توانست به وضعیت خود سر و سامان دهد و چند گل بزند. گلی که او به سپاهان زد، تمجید خیلیها را هم برانگیخت. این بازیکن اما در بازی سایپا نتوانست، آن طور که باید بازی کند و پس از مسابقه به خاطر موقعیتی که خراب کرد، از سوی هواداران توهینهای زیادی شنید.

بعد از این بازی سیدمهدی رحمتی که تلاش کرده ارتباط خود را با بعضی بازیکنان نزدیک و نزدیکتر کند، در پستی اینستاگرامی به حمایت از قربانی پرداخت. انتشار این پست کافی بود تا هواداران شاکی استقلال به پیج این بازیکن هم حمله کنند و با الفاظ رکیک از خجالت او در بیایند. رحمتی که از این اتفاق شوکه شده بود، تصمیم گرفت تمام پستهای خود را از اینستاگرام حذف کند و با هواداران استقلال قهر کند.

این اما همه اتفاقات شبجمعه نبود. در رختکن استقلال علی قربانی بشدت گریه کرد و بازیکنان تلاش کردند به او دلگرمی دهند. خسرو حیدری، امید نورافکن، مجید حسینی و فرشید اسماعیلی بازیکنانی بودند که به این بازیکن دلگرمی دادند و تلاش کردند تا او را آرام کنند. حیدری خطاب به این بازیکن گفت: برای همه ما این شرایط پیش آمده و تو نباید انگیزهات را از دست بدهی. همه چیز با یک گل درست میشود. انشاءالله در بازیهای بعدی موفق باشی... حیدری وقتی از رختکن هم خارج شد، به دوستان خبرنگارش گفت: کاش هرگز آن پاس را به قربانی نمیدادم که این طور تحت فشار قرار بگیرد. هر بازیکن دوست دارد بهترین عملکرد را داشته باشد، ولی به هرحال علی نتوانست گل بزند و همه ما از این اتفاق متاسف هستیم. او خیلی ناراحت بود و در رختکن بغض کرده بود. همه ما ناراحت هستیم. قربانی در خروج از رختکن حاضر نشد با خبرنگاران صحبت کند و با ناراحتی سوار اتوبوس تیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها