دبیر هشتمین دوره مسابقه کتابخوانی کتاب فصل بسیج اعلام کرد، برای فصل زمستان چهار کتاب باغ خرمالو، برادر انگلستان، خداحافظ سالار و لحظه‌های انقلاب برگزیده شده و محوریت مسابقه براساس آن خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۸۱

رضا خوشتراشپسندیده، دبیر هشتمین دوره مسابقات کتابخوانی کتاب فصل بسیج در گفتوگو با فارس، ضمن معرفی عناوین کتابهای فصل بسیج اظهار کرد: این کتابها در چهار عنوان نوشته شده است. باغ خرمالو به نویسندگی هادی حکیمیان، رمانی نوجوانانه است که در فضای شهریور سال 1320 نوشته شده است. این رمان، روایتگر استعفا و تبعید رضاشاه پهلوی به خارج از کشور است. همچنین برادر انگلستان، رمانی جذاب و خواندنی با محوریت استکبار ستیزی به قلم علیرضا قزوه است. خداحافظ سالار، روایتی داستانی از زندگی شهید سرلشگر پاسدار حسین همدانی به نویسندگی حمید حسام و لحظههای انقلاب، روزنگار داستانی اتفاقات انقلاب 57 به نویسندگی محمود گلابدرهای است که این چهار اثر در فصل زمستان محور مسابقه خواهند بود.

خوشتراشپسندیده افزود: فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی بویژه فرماندهان استانها و شهرستانها و حوزهها و پایگاههای بسیج در سراسر کشور، برای ترویج و تبلیغ کتاب فصل میتوانند کتب معرفی شده را با تخفیف مناسب خریداری کنند. به این منظور اداره کتاب بسیج آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش، نسبت به تهیه و تحویل کتب اقدام کند.

وی در پایان گفت: با توجه به عملکرد سازمان بسیج مستضعفین در دورههای گذشته برای ترویج و معرفی کتب فصل بسیج، امیدواریم از این طریق اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ ایثار و شهادت بخوبی برای عموم مردم تبیین شود و از ظرفیت عظیم و با انگیزه بسیج در تبلیغ و ترویج کتاب فصل بهرهبرداری لازم به عمل آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها