اخیراً گزارشی از رسانه های چینی منتشر شده که ادعا می‌کند اطلاعاتی پیرامون حافظه‌داخلی و رم مدل‌های مختلف پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۸۲
شایعاتی از حافظه‌داخلی و رم پرچمداران بعدی سامسونگ فاش شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی پرچمداران بعدی سامسونگ، بازار شایعات، روز به روز داغ‌تر می شود. البته بسیاری از این حجمه‌ی شایعات، با معرفی رسمی در نمایشگاه MWC ماه آینده بی ‌اساس تلقی خواهند شد اما ممکن بعضی از آن‌ها نیز درست باشند.

طبق گزارشات فاش شده، گلکسی اس 9 در دو مدل مختلف با ۶۴ و ۱۲۸ گیگا‌بایت حافظه داخلی عرضه‌ خواهند شد اما هر دو مدل از ۴ گیگابایت رم بهره خواهند بود. در مقابل گلکسی اس 9 پلاس با برخورداری از ۶ گیگابایت رم، در سه مدل با ۱۲۸،۶۴ و۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد.

طبق شایعات رسانه‌های چینی، سامسونگ ‌می‌خواهد سخت‌ افزار حافظه‌ی مدل‌های مختلف گلکسی اس 9 را در حد استاندارد نگه داشته و به مشتریانی که توان خرید بالایی ندارند امکان تجربه‌ی نسل بعد را محیا کند.

اگرچه این شرکت کره‌ای قصد دارد با بالا بردن ظرفیت‌های مدل گلکسی اس 9 پلاس گزینه‌ای جدید را برای کاربران سخت‌گیر محیا کند. طرفدارنی که می خواهند با استفاده از محصول جدید، تجربه‌ی خارق العاده‌ای ببرند می‌توانند با پرداخت پول بیشتر مدل پلاس را خریده و از سخت افزار قوی‌تر آن لذت ببرند.

اگرچه هنوز قیمتی راجع به ۵ مدل مذکور مطرح نشده اما کارمندان داخلی به طور غیر رسمی فاش کرده‌اند که ممکن است تا زمان عرضه، سامسونگ تصمیم بگیرد مدلی از گلکسی اس 9 پلاس با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز منتشر نماید. البته به گفته‌ی این منبع، مدل یادشده قطعاُ در بازار‌هایی محدود عرضه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها