در رده‌بندی بهترین مربیان و تیم‌های باشگاهی جهان، سرمربی پرسپولیس و تیمش همچنان بهترین‌های لیگ برتر ایران هستند.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۶۸

تازهترین ردهبندی برترین مربیان رده باشگاهی جهان در شرایطی اعلام شد که زینالدین زیدان، سرمربی رئال مادرید با کسب 17 هزار و 500 امتیاز همچنان برترین مربی این ردهبندی است. رناتو گائوچو، سرمربی گرمیوی برزیل هم با کسب 13 هزار و 274 امتیاز در مکان دوم جای دارد و دیهگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید هم با کسب 12 هزار و 795 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در ردهبندی جدید، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس با یک پله صعود در رده صد و سیوچهارم قرار گرفته و همچنان بهترین مربی لیگ برتر ایران است. بین مربیان ایرانی هم علیرضا منصوریان سرمربی پیشین استقلال با کسب 2418 امتیاز و با دو پله سقوط در رده دویستودوازدهم و صاحب بهترین جایگاه است. اکبر پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان هم با کسب 1682 امتیاز و سه پله صعود در رده سیصدوسیوششم جای دارد و در مکان دوم مربیان ایرانی است.

در بین تیمهای باشگاهی، رئال مادرید (17 هزار و 500 امتیاز)، بارسلونا (15 هزار و 970 امتیاز) و اتلتیکو مادرید (13 هزار و 383 امتیاز) ردههای اول تا سوم را به خود اختصاص دادهاند.بین تیمهای ایرانی، پرسپولیس با کسب 4038 امتیاز و با یک پله سقوط در رده صدوسیوششم جهان قرار دارد و همچنان بهترین باشگاه ایرانی است. استقلال نیز با کسب 3272 امتیاز دو پله صعود کرده و در رده صدوهشتاد قرار دارد و پشتسر سرخپوشان پایتخت ایستاده است. استقلال خوزستان هم با کسب 1911 امتیاز در رده سوم جای دارد و با یک پله سقوط در مکان سیصدوسیوهفتم جهانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها