مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار خبر داد

کاهش قیمت تخم‌ مرغ در بازار / نرخ منطقی شانه‌ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از متعارف شدن قیمت محصولات لبنی، تخم‌مرغ و کاغذ مطبوعات خبر داد و درباره افزایش قیمت ۲۵ درصدی نرخ قالیشویی‌ها گفت: تا کنون شکایتی از قالیشویی‌ها ثبت نشده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۹۱
بازگشت قیمت واقعی کاغذ ، لبنیات و تخم مرغ
به گزارش جام جم آنلاین، محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با تسنیم به اقدامات تعزیرات حکومتی در بحث افزایش قیمت تخم مرغ اشاره و اظهار کرد: در همان ابتدای افزایش قیمت تخم مرغ، تعزیرات به موضوع ورود کرد و خوشبختانه قیمت تخم‌مرغ به نرخ واقعی بازگشت.
معاون سازمان تعزیرات حکومتی افزود: قیمت تخم‌مرغ در روزهای اخیر در بسیاری مناطق مانند ایلام حتی پایین‌تر از نرخ واقعی و شانه‌ای هشت هزار تومان عرضه شده است. در تهران نیز قیمت هر شانه تخم‌مرغ، 12 هزار تومان است که این نرخ در برخی مناطق استان تهران به 10 هزار تومان هم رسیده است.
اسفنانی در خصوص افزایش قیمت برخی محصولات لبنی مانند شیر، پنیر و ماست نیز اظهارکرد: به دنبال افزایش قیمت محصولات لبنی، از پنج کارخانه فرآورده‌های لبنی بررسی به عمل آمد که خوشبختانه سه کارخانه در برابر قیمت‌های قانونی تمکین کردند و برای دو کارخانه متخلف نیز پرونده تشکیل شد که در حال رسیدگی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: البته امروز اطلاع دادند که آن دو کارخانه نیز قیمت‌ها را به نرخ واقعی و قانونی بازگرده‌اند.
وی ادامه داد: در بحث محصولات لبنی، سه محصول اساسی مردم یعنی شیر، پنیر و ماست مدنظر تعزیرات بود که خوشبختانه قیمت این محصولات به نرخ واقعی بازگشته و افزایش قیمت جدیدی در این حوزه نداشتیم.
اسفنانی همچنین با اشاره به افزایش قیمت کاغذ مطبوعات طی روزهای گذشته گفت: بر اساس خبری که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده، قیمت کاغذ مطبوعات هم که به صورت قابل توجهی افزایش یافته بود، به نرخ متعارف بازگشته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص افزایش 25 درصدی نرخ قالیشویی‌ها اظهار کرد: در این خصوص تا کنون شکایتی ثبت نشده است و قطعاً اگر شکایتی باشد، مانند سایر موارد ورود می‌کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها