به دنبال اغتشاشات چند روز اخیر مجمع روحانیون مبارز تصمیم گرفت با صدور بیانیه‌ای، موضع صریح خود را درباره این اتفاقات تبیین کند. بیانیه مجمع در این زمینه به صورت روشن و واضح به این نکته تاکید دارد که فراتر از هر موضوعی، مساله اصلی ما موضوع مواجهه میان ایرانی و بیگانه است.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۰۱
پای نظام ایستاده‌ایم

این بیانیه بر مطالبات مردم عزیز ایران تاکید دارد و همچنین در آن سوء‌استفاده جریان ضد انقلاب فریب‌خورده یا وابسته به بیگانه، محکوم شده است.

روشن است در زمانی که کشور وارد مخاطره و تهدیدی می‌شود که ممکن است کیان کشور و نظام را با تهدید مواجه کند میان جریان‌ها و گروه‌های مختلف فارغ از ذائقه و ذوق سیاسی، اختلافی وجود ندارد و همه در حمایت از نظام و انقلاب، یکصدا هستند.

از ابتدای انقلاب در مقاطعی مثل جنگ تحمیلی و... این موضوع را تجربه کرده‌ایم و مردم ایران اعم از مسلمان و غیرمسلمان،‌ شیعه و سنی و انقلابی و غیرانقلابی نشان داده‌اند که در دفاع از منافع ملی خود یکپارچه هستند.

باید در اینجا به این نکته توجه کرد که ممکن است در مقطعی دو گروه انقلابی دچار اختلافی شوند و اگر این اتفاق افتاد نباید یکی از این گروه‌ها را ضدانقلاب و دیگری را انقلابی دانست بنابراین باید افراد را به انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلابی تقسیم کرد و این سه‌وجه را باید بدرستی شناخت.

مردمی که در درون سرزمین ایران زندگی می‌کنند از هر گروه و نژاد و دین و مذهب که قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی را پذیرفتند، در منافع مشترک ملی به صورت یکپارچه عمل می‌کنند و این مواضع را در طول چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی نشان دادند.

گلزار شهدای ما مملو از مزار شهیدانی از شیعه،‌ سنی، ارمنی و زرتشتی است. این نشان می‌دهد که خود مردم ایران در دفاع از کیان کشور و موجودیت نظام در برابر تهدید خارجی، یک پیکر هستند و در مقابل هر تحرکی اعم از داخلی و خارجی که کشورشان را تهدید کند، ایستادگی خواهند کرد.

مجید انصاری - عضو مجمع روحانیون مبارز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها