فردا تراکتورسازی میزبان استقلال تهران است. دیداری که به دلیل اتفاقات ناخوشایند بازی پرسپولیس ـ تراکتورسازی حساسیتی دوچندان پیدا کرده و همه منتظرند تا ببینند ورزشگاه یادگار امام در بازی با استقلال تهران چه اتمسفری دارد.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۹۶
تبریز فردا آرامش را درس می‌دهد

ماجراهای بازی جمعه آنقدر حاشیه ایجاد کرد که برخی‌ها فکر می‌کنند تمرکز فوتبالدوستان ایرانی متوجه بازی فرداست؛ اما فضای رسانه‌های الکترونیک و سایت‌ها و کانال‌های طرفداری نشان می‌دهد تماشاگران پرشور تبریزی به دنبال انتقام نیستند. آنها ماجرای جمعه را از فوتبال ما جدا می‌دانند و در بازی با استقلال به دنبال اتفاقات بازی با پرسپولیس نیستند.

آرامش، گمشده این روزهای فوتبال ماست و در سایه این عنصر مفید برای فوتبال می‌‌توانیم به یک برنامه مناسب برای جام جهانی سال جدید میلادی برسیم.

تماشاگران تبریزی فردا درس آرامش می‌دهند تا فرهنگ خود را برای چندمین بار به رخ بکشند. استقلال بی‌تردید به یک بازی زیبا در یک ورزشگاه عاری از تنش فکر می‌کند. اگرچه اخبار ضدونقیضی که درباره اختلاف نظر سرمربی و مدیرعامل تراکتورسازی مخابره شد، هواداران تراکتور را نگران کرده اما آنها با این وجود، به حاشیه‌ و افزایش بحران فکر نمی‌کنند، چون اگر غیر از این باشد، آنها که می‌خواهند آرامش فوتبال را از بین ببرند، به هدفشان می‌رسند.

رضا پورعالی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها