یکی از بازیگران پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: شاید برای یک شخص تا 90 سالگی هم توانایی برای بازی وجود داشته باشد. وقتی توانایی در فرد وجود دارد اما به حساب نیاید یا به بازی گرفته نشود، ناراحت‌کننده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۶۹

مینا جعفرزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت خود در عرصه هنر گفت: این روزها در سریال زندگی از نو که در شهر تالش فیلمبرداری می‌شود، بازی می‌کنم. در این سریال، بیشتر بازیگران تئاتر نیز همکاری دارند و هر هفته یک بازیگر مهمان در اثر حضور پیدا می‌کند.

این بازیگر درباره حضور خود در سینما اظهار کرد: بازی در خوک به کارگردانی مانی حقیقی را به پایان رساندم که فضای آن و تعامل در کار بسیار خوب، حرفه‌ای و بر اساس اخلاق بود.

جعفرزاده درباره وضعیت سینمابویژه همکاران هم سن و سال خویش اظهار کرد: وضعیت گاهی خوب و گاهی بد است، اما همین که عرصه سینما وجود دارد و فیلم در آن ساخته می‌شود، جای شکر دارد. حضور بزرگ‌ترها در هر عرصه مفید است، اما این روزها در سینما نقش بزرگ‌ترها و خانواده را کمرنگ کرده‌اند و معلوم نیست، چه سیاستی در سینما وجود دارد.

این بازیگر به محتوای آثار سینمایی بدون توجه به نقش خانواده اشاره کرد و توضیح داد: داستان‌ها بر اساس شخصیت جوانان و بر محور آنان می‌چرخد و سینما دلخواه مخاطبان امروز نیست.

او تاکید کرد: همه پیشکسوتان در وضعیت موجود معذب هستند. بازیگری بازنشستگی ندارد و بازیگر تا جایی که توان دارد، می‌تواند کار کند. شاید برای یک شخص تا 90 سالگی هم توانایی برای بازی وجود داشته باشد. وقتی توانایی در فرد وجود دارد اما به حساب نیاید یا به بازی گرفته نشود، ‌ناراحت‌کننده است. امیدوارم وضعیت فعلی اصلاح شود تا حداقل کسانی که در حال کار هستند، وقتی به سن ما رسیدند، گله و شکایت نداشته باشند. / سینماپرس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها