رئیس اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: در زمان بازگشایی زاینده رود شاهد افزایش بارندگی ها شدیم و نیاز است که در این حوزه بررسی های علمی دقیق تری صورت گیرد که شرایط خود اقلیمی سبب این موضوع شده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۳۴
بازگشایی زاینده رود باعث بارش باران می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حسن خدابخش اظهار داشت: وضعیت بارش ها امسال در اصفهان اسفناک است و طی سال های گذشته نیز این شرایط بسیار نامطلوب بوده است.

وی بیان داشت: از اول سال تاکنون میزان بارندگی ها در شهر اصفهان به ۱.۳ دهم میلیمتر رسیده است که سال گذشته میزان بارش‌ها تا این زمان به ۳۷ میلیمتر رسیده بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: سال ۹۴، میزان بارش ها به ۱۶ و نیم میلیمتر رسید و این در حالی است که سال ۹۳، میزان بارش ها ۳۰ میلیمتر بود.

وی بیان داشت: میزان بارش‌ها در برخی از نقاط اصفهان مثل نطنز و خوروبیابانک حتی به حد صفر میلی متر رسیده و میزان بارش در اردستان و میمه به دو دهم میلیمتر رسیده است.

خدابخش از کاهش شدید بارندگی در سرچشمه های زاینده رود مثل فریدونشهر خبر داد و گفت: میزان بارش ها در فریدونشهر نسبت به میانگین سال گذشته ۷۶ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: وضعیت بارش‌ها در غرب استان اصفهان هم خوب نبود و شرایط خوبی نداشتیم.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: بارش‌های زمستانه از نظر بارشی بهتر از پاییز است و احتمال بارش‌های بهتری پیش بینی شده اگر چه به حد نرمال ممکن است نرسیم.

خدابخش گفت: در زمان بازگشایی زاینده رود شاهد افزایش بارندگی ها شدیم و نیاز است که در این حوزه بررسی های علمی دقیق تری صورت گیرد که شرایط خود اقلیمی سبب این موضوع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها