جوانگرایی در تیم ملی والیبال دختران شامل حال بازیکنانی شد که حتی 28 ساله نشده بودند اما به هر حال مهسا صابری با 26 سال،‌ جزو آن دسته بازیکنانی بود که در پروسه جوانگرایی عجیب تیم ملی بانوان جای نگرفت.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۵۵

صابری که کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به شمار می‌رود، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان ترجیح داد،‌ راهی مازندران شود تا در تیم بهنمیر در لیگ به‌میدان برود،‌ اما این بازیکن ناراضی است، نه از شرایط تیم بهنمیر که از کل چیزی که بر والیبال بانوان ایران می‌گذرد. اوضاع از نظر کاپیتان خوب نیست.

این ملی‌پوش می‌گوید: لیگ برتر والیبال بانوان هر سال به نسبت فصل گذشته بدتر می‌شود و دلیلش هم چیزی نیست جز کمبود اسپانسر. حتی اگر چند اسپانسر خوب پیدا بشود،‌ فصل بعد اثری از آنها نیست. نمونه بارز این موضوع بانک سرمایه است. فصل گذشته آمد و خیلی خوب هم سرمایه‌گذاری کرد. این تیم قهرمان شد و به جام باشگاه‌های آسیا هم رفت اما امسال اثری از این تیم می‌بینید؟ تصمیم گرفتند دیگر در بخش بانوان تیمداری نکنند، شاید به خاطر این که آنها هیچ تبلیغی در لیگ برتر والیبال بانوان نمی‌توانند انجام بدهند. اسپانسرها انتظار دارند سرمایه‌گذاری در لیگ برتر والیبال بانوان برایشان نتیجه‌ای در بر داشته باشد.

صابری روی ضعیف شدن لیگ تاکید می‌کند و به جام‌جم آنلاین می‌گوید: تیم‌های امسال ضعیف شده‌اند. مگر ما چند بازیکن خوب در والیبال ایران داریم؟ شاید 10 بازیکن. اینها اگر در یک تیم جمع می‌شدند، ‌حداقل یک تیم قوی داشتیم، اما در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و عضوی از یک تیم ضعیف هستند.

صابری با یادآوری اوضاع بد والیبال بانوان ادامه می‌دهد: والیبال بانوان را چشم زدند. والیبال در میان رشته‌های دیگر،‌ رشته‌ای محسوب می‌شود که هم لیگ منظم دارد و هم مرتب در رقابت‌های قهرمانی آسیا و در تمام رده‌های سنی شرکت می‌کند. شرایط والیبال بانوان تاسف‌برانگیز است. برای همین است که می‌گویم چشم خورده‌ایم.

صابری درباره احتمال لژیونر شدنش می‌گوید: زینب گیوه و مائده برهانی، بهترین بازیکنان والیبال بانوان ما هستند. هدف این دو از سال‌ها پیش لژیونر شدن بود و به آرزوی خود رسیدند. آنها دوستان خوب من و لایق همه این موفقیت‌ها هستند. من هم اگر دنبال لژیونر شدن بودم ، به خواسته‌ام می‌رسیدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها