نگرانی‌ها در کشتی از زمانی به وجود آمد که علیرضا کریمی در رقابت‌های امیدهای جهان در لهستان به حریف روسی خود به عمد باخت تا با رقیبی از رژیم صهیونیستی روبه‌رو نشود.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۵۲

صدرالدین کاظمی، کارشناس کشتی رادیو ورزش پیرامون شرایط پیش روی کشتی ایران می‌گوید: کشتی ما در چهار سال گذشته موفقیت‌های زیادی به دست آورد، اما در سال 2017 زنگ‌های خطر برای ما به صدا درآمد. وقتی ناکامی مسابقات بزرگسالان و امید‌ها را بررسی می‌کنیم حتما باید به دلایل این ناکامی‌ها توجه کنیم تا در سال‌های آینده تداوم نیابد.

کاظمی ادامه می‌دهد: ما باید به پشتوانه‌سازی، فعال کردن باشگاه‌ها، تقویت کانون‌های کشتی‌خیز و تحول جدی در آموزش کشتی توجهی ویژه داشته باشیم.

آموزش سینه به سینه که کشتی ما را از 50 سال پیش زنده نگه داشته شاید امروز با قوانینی که خلق‌الساعه عوض می‌شود کافی نباشد و ما باید به دنبال علوم جدید برای بالا بردن سطح آمادگی جسمی کشتی‌گیران و فنون جدید برای ارتقای سطح فنی باشیم.

کاظمی در خصوص دیپلماسی قوی فدراسیون کشتی در رویارویی با خطر تعلیق کشتی ایران می‌گوید: اگر امروز فدراسیون کشتی با اتحادیه جهانی و کمیته بین‌المللی چهره به چهره حرف می‌زند، به پشتوانه دیپلماسی قوی است.

در حال حاضر که به خطر تعلیق رسیده‌ایم به پشتوانه همین کارهای دیپلماتیک و هزینه‌هایی که کرده‌ایم توانسته‌ایم عرض اندام کنیم. اگر کشورها از ایران در مقابل اتحادیه جهانی حمایت می‌کنند به دلیل کمک‌هایی است که در خارج از کشتی کلاسیک به این کشورها شده و اکنون فدراسیون آنها را به عنوان بازوهای خود به‌کار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها