طبق اخبار Financial Times، مدیر یک صرافی ارزهای رمزنگاری شده که مدتی قبل ربوده شده بود، بعد از پرداخت شدن مبلغی به عنوان خون‌بها آزاد شد. مبلغ درخواستی ربایندگان 1 میلیون دلار بود که به وسیله بیت کوین پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۵۸
یک مدیر صرافی ربوده شده، بعد از پرداخت 1 میلیون دلار با بیت کوین آزاد شد!

پاول لرنر (Pavel Lerner) مدیر عامل صرافی پول های دیجیتالی Exmo Finance است که مدتی پیش، بعد از پرداخت شدن 1 میلیون دلار غرامت درخواست شده توسط ربایندگان وی آزاد شد.

بر اساس اخبار رسانه‌های محلی، زمانی که پاول قصد داشت شهر کیف در اکراین را ترک کند، تعدادی مرد وی را به درون یک مرسدس بنز مشکی انداخته و سپس متواری شدند. البته این فرد بعد از پرداخت مبلغ درخواستی آزاد شده است. اگرچه شرکت بزرگ وی اصالتا انگلیسی است، اما در سایر کشورهای دنیا همچون روسیه، اسپانیا، هند و تایلند نیز شعبه‌هایی دارد.
ناشناس ماندن در شبکه بیت کوین زمینه سو استفاده از آن را فراهم می‌کند

از همان ابتدا، ناشناس ماندن حین نقل و انتقال پول به وسیله بیت کوین سبب شد قاچاقچیان و افراد خلافکار زیادی به استفاده از آن روی بیاورند. اکنون که در سال 2017، طی چند ماه ارزش هر بیت کوین به میزان هزار و سیصد درصد افزایش پیدا کرد، زمینه سو استفاده از آن بیشتر فراهم شده است. اما نکته اصلی اینجاست که این پول دیجیتالی هنوز برای خرید و فروش آنچنان مناسب نیست و کمتر جایی بیت کوین را در ازای ارائه کالا و یا سرویسی خاص قبول می‌کند. پس در نهایت باید برای استفاده از سرمایه خود، بیت کوین را تبدیل به ارز رایج محل زندگی خود کرد. در این زمان، دیگر ناشناس ماندن ممکن نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها