مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از تولید 20 سریال‌ جدید خبر داد که در مرحله تولید، پیش‌تولید، نگارش و پیش‌برآورد نگارش قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۹۸

غلامرضا الماسی در گفت‌وگو با ایسنا به سریال‌های شبکه پنج سیما که در حال تولید است، اشاره کرد و گفت: شش سریال در مرحله تولید قرار دارد. دو سریال از تابستان و بقیه در پاییز کلید خورده که
عبارت است از: از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، پاهای بی‌قرار به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، هیات مدیره به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی مهران رسام، شبکه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و زندگی از نو به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی محمد قاسمی‌.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با اشاره به محل تصویربرداری زندگی از نو اضافه کرد: سریال زندگی از نو در شمال در حال تصویربرداری است.

او با بیان این‌که چهار سریال در مرحله‌ پیش‌تولید قرار دارد، گفت: سریال گرانباری در مرحله پیش‌تولید خارج از کشور قرار دارد و درحال انجام است. همچنین احسان عبدی‌پور، کارگردان این سریال در حال حاضر روی متن سریال کار می‌کند تا متن پخته‌تر شود. او به سریال‌های دیگر شبکه پنج که در مرحله پیش‌تولید است، اشاره و بیان کرد: متن سریال کارگاه شماره 48 به طور کامل نوشته شده است. این سریال در 25 قسمت به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی تولید خواهد شد. همچنین سریال سپیده در 26 قسمت به تهیه‌کنندگی رضا شاکری نوشته شده است.

الماسی ادامه داد: سیناپس کل قسمت‌های سریال پاییز تنهایی به نگارش درآمده است. این سریال به تهیه‌کنندگی رحمان سیفی‌آزاد و کارگردانی فریدون جیرانی در مرحله پیش‌تولید به سر می‌برد. او به زمان آغاز تولید سریال‌هایی که در مرحله پیش‌تولید هستند، اشاره کرد و گفت: ما شش کار تولیدی داریم که تعداد قسمت‌های هریک از این سریال‌ها بالای 30 قسمت است، بجز سریال زندگی از نو که 26 قسمت دارد. اگر بخواهیم بقیه سریال‌ها را به مرحله تولید برسانیم، نیاز است تامین اعتبار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها