وزیر کشور با اشاره به اینکه صدا و سیما ضمن اطلاع‌رسانی به مردم برای مواقع بحرانی هم آموزش دهد، گفت: مردم فقط به اطلاعیه‌های رسمی توجه کنند.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۵۷
مردم هنگام بحران فقط به اطلاعیه‌های رسمی توجه کنند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی پیش‌ از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره زلزله شب گذشته تهران گفت: صدا و سیما تلاش کند تا به مردم ضمن آموزش برای آمادگی، اطلاع‌رسانی کند و همشهریان تهرانی ضمن حفظ آرامش و هوشیاری، در زمان وقوع زلزله در محدوده محل سکونت خود باشند؛ چرا که این مسئله در صورت بروز حادثه به کمک‌رسانی و امداد کمک خواهد کرد؛ ضمن اینکه سارقان از خالی بودن منازل برای سرقت استفاده نخواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم تنها به اطلاعیه‌های رسمی توجه کنند تا دست به دست هم دهیم و این بحران را مدیریت کنیم، متأسفانه دیشب بعد از وقوع زلزله، باز مردم به خیابان‌ها آمده و ترافیک سنگینی ایجاد کردند. در این صورت اگر شرایط خاص پیش‌ بیاید، برای امدادرسانی با مشکل مواجه خواهیم بود.

رحمانی‌فضلی گفت: ۲۲ منطقه تهران را بین ۲۲ استان تقسیم کردیم تا در صورت بروز بحران، به تهران امدادرسانی کنند؛ مقرر شده سوله‌هایی برای استقرار اقلام مورد نیاز در صورت بروز بحران و امدادرسانی در نظر گرفته شود.

وزیر کشور با بیان اینکه باید ضریب کمک‌رسانی به تهران را بالا ببریم، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای خواهیم داشت تا همه دستگاه‌ها گزارش اقدامات خود را ارائه دهند. همچنین در نظر داریم مانوری هم برگزار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها