به نظر می‌رسد همراه با معرفی گوشی های پرچمدار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، کاربران باید در انتظار شارژر بی سیم جدید سامسونگ با قابلیت‌های متنوع باشند.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۹۹
شارژر بی سیم جدید سامسونگ همراه با گلکسی اس 9 عرضه می‌شود + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گجت نیوز، پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم، یکی از قابلیت‌های بسیار خوب گوشی های خانواده گلکسی S8 بود که در کنار شارژر بی سیم زیبا و کاربردی این شرکت، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. این گجت علاوه بر ظاهر شیک و شارژ سریع دستگاه، همراه با یک نشانگر LED که نشان می‌داد گوشی به درستی در محل مورد نظر قرار گرفته است یا نه، روانه بازار شد. حالا گزارش‌های جدید از احتمال معرفی شارژر بی سیم جدید سامسونگ خبر دارند.

در نگاه اول چیز زیادی برای بهبود وجود ندارد چرا که این وسیله در واقع یک شارژر قدرتمند 10 وات نیز هست. با این حال، سامسونگ با ایجاد تغییراتی می‌خواهد نسل جدید آن را بهار سال آینده عرضه کند. همچنین گفته می‌شود سال آینده نسخه جدید داک DeX هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وجود شارژری همچون AirPower اپل که گفته می‌شود گوشی آیفون، ساعت هوشمند و یک جفت ایرپادز را به صورت هم‌زمان شارژ می‌کند، کار سامسونگ را کمی سخت خواهد کرد. با این حال کره‌ای‌ها نیز در حال تدارک محصولات خود برای رقابت با اهالی کوپرتینو و البته سایر سازندگان هستند.

گفته می‌شود گوشی های جدید سامسونگ، یک روز پیش از شروع نمایشگاه MWC 2018، در تاریخ 6 اسغند (25 فوریه) به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها