مصطفی هاشمی می‌گوید، تیمش در بازی با دانشگاه آزاد در لیگ برتر بسکتبال بی‌تفاوت بازی کرد و همین عامل باخت این تیم شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۹۶

وقتی همه خبر باخت مهرام را در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال مقابل دانشگاه آزاد شنیدند، به دنبال دلایل باخت این تیم بودند که هاشمی سرمربی آنها در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد، تیمش غیرمسئولانه دفاع کرد.

سرمربی مهرام از بازیکنان خارجی‌اش در ترکیب شروع‌کننده استفاده نکرد. حامد حسین‌زاده گارد راس اول تیم هم بعد از برآورده نکردن انتظارات سرمربی تعویض شد. برای مهرام آرنت مولتریه بازیکن خارجی جدید برای اولین بار پیراهن این تیم را برتن کرده بود.

در این مسابقه، بازیکنان دانشگاه آزاد بعد از برتری در نیمه نخست، بازی در نیمه دوم را هم خوب شروع کردند و مهرام که در دقایق پایانی شرایط بهتری داشت، فقط توانست از اختلاف امتیازی کم کند و 63 بر 58 بازی را واگذار کرد.

عرفان نساج‌پور با 12 امتیاز، 8 ریباند، 3 پاس منجر به گل و 5 توپ ربایی بهترین بازیکن دانشگاه آزاد بود. کیوان ریاعی با 14 امتیاز و 14 ریباند نامش را در میان بهترین بازیکنان آماری برای مهرام نوشت.

سایر بازی‌ها

تیم پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ هم میزبان شهرداری تبریز رده دومی بود که 71 بر 66 به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان و رعد پدافند خوزستان قعرنشینان لیگ برتر با پیروزی در این هفته به سریال شکست‌های خود مقابل حریفان پایان دادند. شهرداری در بازی خانگی 76 بر 70 نیروی زمینی را برد و رعد پدافند 76 بر 73 یس آل گرگان را شکست داد.

با این نتایج، رده‌بندی تیم‌ها دست‌نخورده باقی‌ماند و بعد از پتروشیمی بندرامام؛ شهرداری تبریز، نفت آبادان، مهرام، دانشگاه آزاد، نیروی زمینی، یس آل گرگان، رعد پدافند خوزستان و شهرداری گرگان در مکان‌های دوم تا نهم جای دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها