مجرم سابقه‌دار با جا زدن خود به عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر و امنیت، سد راه مشتریان طلافروشی و اتباع افغان می‌شد و از آنها سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۶۷
سناریوی مامور قلابی و مشتـریان طـلافروشی

به گزارش جام‌جم، اوایل پاییز امسال مردی با حضوردر دادسرای ناحیه 34 تهران از مامور قلابی به اتهام سرقت شکایت کرد.

شاکی به بازپرس پرونده گفت: خرید و فروش سکه می‌کنم. آن روز سکه‌هایی خریده بودم و برمی‌گشتم که موتورسواری که بی‌سیم و سلاح داشت، راهم را سد و خودش را پلیس معرفی کرد. او بعد از بازرسی با ادعای این‌که گزارش اشتباهی بوده، محل را ترک کرد. جیب‌هایم را که جست‌وجو کردم، متوجه شدم سکه‌ها سرقت شده است.

ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران در جست‌وجوی متهم بودند که افرادی اعم از اتباع افغان و ایرانی به پلیس آگاهی آمدند و از مامور قلابی شکایت کردند که معلوم شد او همان متهم فراری است.

او سکه‌های طلا، پول، گوشی تلفن همراه و سنگ‌های قیمتی شاکیان را دزدیده بود. در ادامه ماموران پی بردند متهم فراری سابقه‌دار است و در جست‌وجویش بودند تا این‌که او چند روز پیش در جنوب تهران شناسایی و بازداشت شد.

متهم به افسر تحقیق گفت: از زندان که آزاد شدم با جعل عنوان مامور پلیس امنیت و مبارزه با موادمخدر، ابتدا اتباع افغان را به دام انداخته و پول و گوشی‌هایشان را سرقت می‌کردم بعد با تعقیب افرادی که از طلافروشی، صرافی یا عتیقه فروشی خارج می‌شدند، راهشان را سد کرده و به بهانه این‌که آنها مواد مخدر دارند یا کالای قاچاق حمل می‌کنند، اقدام به بازرسی بدنی آنها می‌کردم. در جریان بازرسی هم اموال با ارزش آنها را سرقت می‌کردم. متهم با اعتراف به جرایم سریالی‌اش، روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها