عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نشست سران قوا برای بررسی وضعیت آلودگی هوا و بحران زلزله بزودی و ظرف یک ماه آینده برگزار می‌شود. محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به این که کمیته مشترک راهبردی میان مجلس و شورای شهر برای حل مشکلات تهران، شکل گرفته است گفت: قرار شده بسته‌ای از پیشنهادهای راهبردی درباره مقابله با آلودگی هوای تهران و بحران ناشی از زلزله در این کمیته آماده و در اختیار سران سه قوه قرار داده شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۵۵

ضرورت استفاده از تجارب جهانی

آیت‌الله موحدی کرمانی هم که ریاست جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشت در ابتدای جلسه دیروز بر ضرورت استفاده از تجارب و اقدامات انجام شده در برخی کشورهای جهان برای مقابله با آلودگی هوا تاکید کرد.

وی با اشاره به موضوع آلودگی هوا در هفته‌ گذشته و مشکلات فراوان پیش آمده برای مردم، بر تلاش جدی و برنامه‌ریزی موثر برای رفع این معضل تاکید کرد و گفت: اقداماتی از قبیل تولید باران مصنوعی و تصفیه هوا باید در دستور کار جدی مسئولان امر قرار گیرد. موحدی کرمانی اظهار کرد: جامعه‌ اسلامی در همه عرصه‌ها باید الگوی موفقیت و کارآمدی باشد و این‌که در رفع معضلات و مشکلات، مدیریت کشور دچار انفعال باشد، مناسب نیست و ضرورت دارد اقدامات راهگشا بسرعت اجرایی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها