مدیرکل مشارکت‌های مدنی قوه‌قضاییه با تاکید بر ضرورت توسعه‌های آموزش‌های همسرداری و مهارت‌های زندگی گفت: هم‌اکنون 11/5 میلیون دختر و پسر در سن ازدواج هستند.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۴۴

به گزارش ‌تسنیم، علی‌اصغر رفاهی در همایش سازمان‌های مردم‌نهاد با اشاره به این‌که توسعه آموزش مهارت‌های زندگی، زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، بیان کرد: توسعه آموزش‌های همسرداری و مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج در جامعه ضروری است و این امر نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق در جامعه دارد.

مدیرکل پیشگیری‌ مردمی و مشارکت‌های مدنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌ قضاییه با اشاره به این‌که باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره گرفت، ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد زمینه مشارکت مردم را در این بخش فراهم می‌کنند.

وی عنوان کرد: بسیاری از افراد به آموزش‌ها و مهارت‌های زندگی توجه نمی‌کنند و باید تلاش شود این آموزش‌ها در جامعه فراگیر شود. رفاهی با تاکید بر این‌که باید از ظرفیت هیأت‌های مذهبی در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره گرفت، افزود: 90 هزار هیأت مذهبی و سازمان مردم‌نهاد فعال در سطح کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرایم بهره گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها