خبر رسانه‌های حامی دولت درباره قوت گرفتن تغییر رئیس‌کل بانک مرکزی پس‌از تاخیر چند روزه با واکنش مسئولان دولتی مواجه شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۰۷

اوایل هفته جاری، برخی رسانه‌های نزدیک به دولت از تغییر قریب‌الوقوع رئیس‌کل بانک مرکزی و جایگزین شدن محمد نهاوندیان به جای ولی‌الله سیف خبر دادند.

دیروز در حاشیه جلسه دولت، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور به این موضوع واکنش نشان داد و در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعه تغییر رئیس کل بانک مرکزی گفت: برخلاف سیاست‌های دولت و تصمیمات رئیس‌جمهور، قیمت ارز
یک حدی بالاتر رفته و آقای سیف از سوی جامعه و بخش‌های مختلف تحت فشار قرار گرفته است.

وی با بیان این که شرایط کنونی نیازمند این است که همه با وی همکاری کنند، گفت: به یک باره خبری که هیچ پایه و اساسی ندارد، مطرح می‌شود و ما هم اعلام کردیم این خبر درست نیست ولی بازهم گفته می‌شود. آقای سیف کار خودش را انجام می‌دهد و هیچ تصمیمی در ریاست جمهوری و در جای دیگر بر تغییر ایشان وجود ندارد.

از سوی دیگر، محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور که از او به عنوان جانشین سیف نام برده شده، در پاسخ به پرسشی درباره صحت شایعه‌ تغییر مدیریت بانک مرکزی، گفت: آقای سیف حضور دارد و به کار خود ادامه می‌دهد. بحث‌ها در این زمینه هیچ پایه‌ای ندارد.

وی با بیان این که برخی‌ دوست دارند حرف‌های نادرست بزنند و ذهن جامعه را مشغول کنند، گفت: الان در شرایط اصلاح سیستم بانکی و مقابله با بی‌نظمی‌های قبلی هستیم و به بانک مرکزی قوی نیاز داریم و شایعات درباره تغییر آقای سیف صحت ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها