بعد از مشخص شدن تکلیف رئیس فدراسیون کشتی

ابقــای طلایــی

با مشخص شدن تکلیف ریاست فدراسیون کشتی، شورای فنی باید بزودی تکلیف کادر فنی کشتی آزاد را روشن کند.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۶۷

ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی 2017 فرانسه سبب شد تا شورای فنی و متولیان فدراسیون به فکر تغییر کادر فنی باشند. البته این اتفاق بارها به تعویق افتاد تا این ‌که شورای فنی اعلام کرد همه چیز به بعد از انتخابات مجمع و معرفی رئیس فدراسیون موکول شده است. حالا با توجه به این ‌که، مجمع انتخابات رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد و به ابقای رسول خادم انجامید، تمام نگاه‌ها به شورای فنی است تا هر چه زودتر تکلیف کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد را روشن کند.

ابراهیم جوادی، عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با مهر با بیان این ‌که بزودی نشستی ویژه برای رسیدگی به وضعیت کادر فنی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: همان‌ طور که پیش از این هم گفتیم این نشست به بعد از مجمع فدراسیون کشتی موکول شده بود که حالا با توجه به برگزاری مجمع باید هر چه سریع‌تر اعضای کادر فنی را انتخاب کنیم.

وی با حمایت از محمد طلایی، سرمربی کنونی تیم ملی گفت: طلایی یکی از فنی‌ترین و باتجربه‌ترین مربیان نسل جوان کشتی است که هم در رده جوانان و هم در همکاری با خادم در رده بزرگسالان توانست عملکرد خوبی داشته باشد. هر چند وی بنا به دلایلی نتوانست در رقابت‌های جهانی فرانسه آن‌ طور که باید و شاید نتیجه بگیرد. آنچه مسلم است او همچنان یکی از گزینه‌های سرمربیگری است و احتمال ابقای او در این سمت وجود دارد. تغییر اعضای کادر فنی حتمی است و باید گزینه‌های مربیگری در نشست شورای فنی بررسی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها