مجامع فدراسیون‌های ورزشی در حال برگزاری است

پیش به‌سوی انتخابات

وزارت ورزش و جوانان روند برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی را در پیش گرفته است و با سرعت پیش می‌برد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۶۲

در هفته‌ای که گذشت مجامع انتخاباتی چند فدراسیون از جمله کبدی، سه‌گانه و کشتی برگزار شد و چند مجمع دیگر که انتخابات آنها بسیار حساس است در راهند. این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان و اول از همه خود وزیر بصراحت اعلام کرده است انتخابات باید سر وقت برگزار شود تا فدراسیون‌ها بدون سرپرست اداره شوند.

از طرفی 25 دی انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد که باید فدراسیون‌ها طبق نظر کمیته بین‌المللی المپیک تا پیش از این موعد، مسئول خود را بشناسند.

تاکنون شش مجمع انتخاباتی طی 14 روز برگزار شده است و با همین روند قرار است 2 دی انتخابات فدراسیون تکواندو، 4 دی انتخابات نجات غریق، 5 دی انتخابات بوکس، 6 دی انتخابات هاکی، 7 دی انتخابات والیبال، 9 دی شنا و 10 دی هم انتخابات فدراسیون چوگان برگزار شود.

یکی از فدراسیون‌هایی هم که نام‌نویسی از نامزدهای آن انجام شده بسکتبال است، اما تاریخ برگزاری مجمع آن هنوز اعلام نشده است. شروین اسبقیان، مدیرکل مجامع فدراسیون‌های ورزشی درباره این انتخابات می‌گوید: ثبت‌نام فدراسیون بسکتبال به پایان رسیده است که باید شرایط احراز صلاحیت نامزدها در کمیسیون ویژه‌ای که در آیین‌نامه فدراسیون‌های وررزشی ابلاغ شده مورد بررسی قرار گیرد. به نظر می‌رسد این کمیسیون در خصوص فدراسیون بسکتبال و چوگان هفته آینده برگزار شود که بلافاصله تاریخ برگزاری مجمع آنها اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها