تصاویر رندر به‌دست‌آمده از کیس‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، این گوشی‌ها را با حاشیه‌های باریک و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی به نمایش می‏‌گذارد.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۷۵
تصویر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در داخل کیس فاش شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، سامسونگ برای ارائه پرچم‌داران جدیدش در سه‌ماهه‌ اول ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی کرده است و همین موضوع باعث شده تا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس وجود داشته باشد. در آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده از پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ، تصاویر رندر کیس‌های Olixiar گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس منتشر شده است که طراحی احتمالی این دو مدل را فاش می‌‏کند. با توجه به تصاویر، کهکشانی‌های جدید از نظر طراحی به گلکسی اس ۸ شباهت بسیار زیادی خواهند داشت؛ این موضوع در شایعات قبلی نیز اعلام شده بود. بااین‌حال گلکسی اس ۹ سامسونگ فاقد دوربین دوگانه خواهد بود؛ در مقابل، گلکسی اس ۹ پلاس مانند فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۸ از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

ظاهر احتمالی گلکسی اس ۹ سامسونگ

تصاویر به‌دست‌آمده، همچنین تأیید می‌کنند که جای‌گیری حسگر اثر انگشت در پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ دستخوش تغییر خواهد شد؛ گفته می‌شود شرکت کُره‌ای به انتقادها از محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس توجه کرده است و به همین جهت، حسگر اثر انگشت در نسل جدید در کنار دوربین قرار نخواهد داشت. در گلکسی اس ۹ پلاس که دوربین دوگانه دارد، سنسورهای دوربین چینش عمودی دارند؛ برخلاف گلکسی نوت ۸ که چینش سنسورهای دوربین در آن افقی است.

شرکت کُره‌ای همچنان از صفحه‌نمایش Infinity Display روی گوشی‏‌های پرچم‌دار خود استفاده خواهد کرد؛ دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی را نیز می‌توانید روی لبه‌ی چپ گوشی و در زیر کلید تنظیم صدا پیدا کنید. انحنای لبه‌های گوشی گلکسی اس ۹ نسبت به گلکسی نوت ۸ بیشتر و از گلکسی اس ۸ کمتر است.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در دو مدل با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و اکسینوس ۹۸۱۰ عرضه خواهد شد؛ پردازنده پرچم‌دار ۲۰۱۸ کوالکام، تنها در مدل‌هایی از جانشین گلکسی اس ۸ استفاده می‏‌شود که در ایالات متحده و چین به فروش خواهد رسید. در سایر بازارها، نسخه مجهز به تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ ارائه می‏‌شود.

ظاهر احتمالی گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ

با اینکه گلکسی اس ۸ پلاس تنها نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به گلکسی اس ۸ دارد؛ نسخه «پلاس» گلکسی اس ۹ علاوه‌ بر دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، احتمالاً حافظه رم بیشتری خواهد داشت. به همین جهت، گلکسی اس ۹ پلاس مدل بهتری در مقایسه با گلکسی اس ۹ به‌شمار خواهد رفت و تفاوت‌ بین‌ آن‌ها مانند اعضای امسال سری گلکسی اس به نمایشگر محدود نمی‌شود. سامسونگ گوشی پرچم‌دار ۵.۸ اینچی خود را در سال آینده با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد؛ گلکسی اس ۹ پلاس با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود و ممکن است مدل گران‌قیمت آن از ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار باشد. سامسونگ به‌تازگی حافظه‌‏های فلش جدید خود را با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، وارد مرحله‏‌ی تولید انبوه کرده است.

گفته می‌شود گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در نمایشگاه MWC 2018 در شهر بارسلون به نمایش گذاشته خواهند شد. شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ، پرچم‌داران جدیدش را در چهار رنگ ارائه می‌دهد و بنفش، یکی از رنگ‌های احتمالی جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود. صحت این شایعات هنوز مشخص نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها