مهدی صباغ زاده کارگردان فیلم سینمایی «خانه کاغذی» چهارشنبه 29 آذر به شبکه چهار سیما می آید.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۴۶
کارگردان «خانه کاغذی» به «مهمان خانه» می آید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله ظهرگاهی شبکه چهار سیما روز چهارشنبه همزمان با اولین روز اکران فیلم سینمایی «خانه کاغذی»، میزبان مهدی صباغ زاده کارگردان این اثر سینمایی می شود.

امیرحسین مدرس مجری «مهمان خانه»، در خصوص تازه ترین اثر سینمایی صباغ زاده با وی به گفت گو می نشیند.

مهدی صباغ ‌زاده پس از چهار سال دوری از سینما «خانه کاغذی» را کارگردانی کرده است. تهیه این فیلم سینمایی بر عهده تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی است.

در این فیلم، پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه برنامه «مهمان خانه» روز چهارشنبه در قسمت «نمایش خانه»، نمایش آخرین بازی با حضور بازیگران و کارگردان این اثر نمایشی بررسی می شود. سهیل ساعی (کارگردان و بازیگر)،هومن رستگار (بازیگر‌‌) و آرش عزیزی(آهنگساز) میهمانان این بخش از برنامه خواهند بود.

در بخش «کتاب خانه» «مهمان خانه»، مدرس با نازنین جودت نویسنده چندین کتاب رمان پرفروش و داری تندیس بهترین رمان، گفتگو می کند.

برنامه «مهمان خانه» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا ضرغامی کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است و شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها