سومین دوره تجلیل از برترین‌های پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی صبح دیروز 28 آذر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۸۷

به گزارش جام‌جم در این مراسم، پژوهشگران برتر، گروه‌های پژوهشی برتر، مدیر پژوهشی برتر، مراکز خدمات تخصصی برتر، بخش ویژه، مرکز رشد و شرکت دانش‌بنیان برتر، نشریه برتر و حامیان برتر پژوهش و فناوری معرفی و از پژوهشگران و فناوران آنها تجلیل شد.

در گروه پژوهشگران برتر، از تلاش علی منتظری از پژوهشکده علوم بهداشتی، حمیدرضا پوریانفر از پژوهشکده بیوتکنولوژی صنعتی خراسان رضوی و نجمه‌سادات مصطفوی از جهاددانشگاهی استان مرکزی قدردانی شد.

در میان گروه‌های پژوهشی، گروه مکانیک از پژوهشکده تکنولوژی تولید خوزستان، زمین‌شناسی نفت از پژوهشکده علوم پایه کاربردی، گروه پژوهشی فرآوری مواد غذایی از پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی خراسان رضوی، گروه سلامت روان از پژوهشکده علوم بهداشتی و گروه مدیریت و برنامه‌ریزی گردشگری از پژوهشکده گردشگری خراسان رضوی به عنوان برترین گروه‌های سال جهاددانشگاهی معرفی شدند.

همچنین سیدحسین میرحسینی از جهاددانشگاهی استان یزد به عنوان مدیر پژوهشی برتر، سازمان جهاددانشگاهی خوزستان به‌عنوان مرکز خدمات تخصصی برتر و مرکز مهندسی فشار‌قوی به‌عنوان بخش ویژه مراکز خدمات تخصصی برتر اعلام شدند. مرکز رشد فناوری سلامت از پژوهشگاه ابن‌سینا و شرکت دانش‌بنیان سل تک فارمد از پژوهشگاه رویان نیز عنوان برترین مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان برتر جهاد دانشگاهی را به خود اختصاص دادند. نشریه گیاهان دارویی نیز عنوان برترین نشریه علمی ـ پژوهشی جهاد دانشگاهی در سال 96 را به خود اختصاص داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها