با حذف پرسپولیس از جام حذفی، حالا استقلال مدعی اول قهرمانی است. آبی‌ها سه گام تا فتح جام حذفی فاصله دارند و اگر کمی خوش‌شانس باشند، در این مسیر شاید فقط یک تیم لیگ برتری (صنعت نفت یا استقلال خوزستان) را پیش روی خود ببینند.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۶۴

البته استقلال فعلا باید به بازی با ایرانجوان بوشهر فکر کند. دیدار معوقی که امروز در هوای آلوده تهران برگزار می‌شود. استقلال تا اینجای رقابت‌ها هنوز با تیم‌های لیگ برتری روبه‌رو نشده و اگر به نیمه نهایی برسد امکان دارد با خونه به خونه بابل روبه‌رو شود. دو پیروزی مشابه 2 بر یک مقابل گل گهر سیرجان و نساجی مازندران، شاگردان شفر را به جمع 8 تیم برتر رسانده است. حریف امروز استقلال از دو تیم قبلی که آنها بردند قوی‌تر نیست. ایرانجوان اگرچه در مرحله یک شانزدهم مقابل فولاد به پیروزی رسید اما در لیگ دسته اول اوضاع چندان خوبی ندارد و در پایان نیم فصل در رتبه نازل سیزدهم است. این تیم نیم فصل اول لیگ دسته اول را هم با شکست 2 بر یک مقابل مس کرمان به پایان برد و به نظر می‌رسد امروز در آزادی کار دشواری برای متوقف کردن تیم باانگیزه و خوب استقلال داشته باشد. آبی‌ها پرافتخارترین تیم جام حذفی هستند و امسال این فرصت برایشان مهیاست تا با کسب هفتمین جام قهرمانی در حذفی فاصله خودشان را با پرسپولیس که 5 قهرمانی دارد افزایش دهند. نکته جالب اینجاست که در 4 سال اخیر هیچ کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس فاتح جام حذفی نشده‌اند و آخرین قهرمانی یکی از ا ین دو تیم به سال 1391 برمی گردد که استقلال در فینال، شاهین بوشهر را شکست داد.

بازی امروز استقلال و ایرانجوان بوشهر ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار می‌شود و همان‌طور که سعید فتاحی، مسئولان مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده است، مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی نیز بلافاصله پس از اتمام این بازی با حضور نمایندگان تیم‌ها برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها