کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارش زای جنوبی امروز در شرق و جنوب شرق کشور فعال می باشد
کد خبر: ۱۱۰۴۰۶۴
سامانه بارشی جدید از امروز در ایران/ ادامه روند آلودگی، تا روز پنج شنبه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان هواشناسی، سامانه بارش زای جنوبی امروز در شرق و جنوب شرق کشور فعال می باشد، بتدریج از اواخر سه شنبه از جنوب شرق کشور خارج می شود، وضع هوای مناطق مختلف کشور تحت این سامانه به شرح زیر پیش بینی می شود:

دوشنبه 96/09/27: بارش باران گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید و مواج بودن دریا در سواحل تنگه هرمز و سواحل دریای عمان بویژه سواحل سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان. بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان.
سه شنبه 96/09/28: : رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید و مواج بودن دریا در سواحل دریای عمان بویژه سواحل استان سیستان و بلوچستان. از صبح تا بعدازظهر سه شنبه بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه با آبگرفتگی معابر در جنوب سیستان و بلوچستان.
از این رو توصیه می شود محدودیت در تردد شناورهای سبک و تفریحی تا شناورهای متوسط جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، با پایداری جو و سکون نسبی هوا، بالا بودن چگالی آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و ارومیه از امروز تا صبح پنج شنبه ادامه می یابد. از این رو توصیه می شود در این مدت شهروندان عزیز تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی از تردد غیر ضروری در فضای باز و سطح شهر خودداری کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها