با حضور معاون صدا و مدیر رادیو ایران در جشن دوسالگی رادیو جمعه

اصغر سمسارزاده تجلیل شد +عکس

با حضور معاون صدا و مدیر رادیو ایران در جشن دوسالگی رادیو جمعه از اصغر سمسارزاده تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۱۱
اصغر سمسارزاده تجلیل شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، جشن تولد دو سالگی رادیو جمعه با حضور حمید شاه آبادی معاون صدا، بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران و سایر مدیران و عوامل این شبکه و همچنین هنرمندان برنامه «رادیو جمعه» برگزار شد.

معاون صدا در این مراسم ضمن تشکر از برنامه سازان رادیو جمعه گفت: عوامل و هنرمندان این برنامه، جمعه را برای مردم ایران، روز شادی، استراحت، آرامش و تفریح قرار دادند. سالهاست که ما با برنامه های این عزیزان زندگی کرده ایم و هر جمعه اگر برنامه شما را نشنیده باشیم، آرام نشده ایم.

دکتر حمید شاه آبادی به اهمیت برنامه های طنز در رادیو اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده برنامه های طنز بیشتری در رادیو داشته باشیم، اما همین میزان برنامه های موجود نیزقابل قبول و قابل دفاع است.

مهندس بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران نیز در مراسم تجلیل از اصغر سمسارزاده ضمن تاکید بر زحمات اهالی رادیو گفت: می دانم شما برنامه سازان چقدر برای تک تک آیتم ها و بخش های این برنامه زحمت می کشید.برایتان آرزوی سلامتی دارم وا میدوارم سا لهای سال از دستاوردهای شما و هنرتان لذت ببریم.

از جمله هنرمندانی که در این برنامه حضور داشتند عباس محبی، علیرضا جاویدنیا، فرانک رفیعی، اصغر سمسارزاده، سارا جعفری و ... بودند و در این مراسم قطعات مختلفی به صورت موزیکال و طنز برای مخاطبان اجرا شد.

در بخشی از این مراسم علیرضا جاویدنیا یکی از هنرمندان برنامه «رادیو جمعه» روی صحنه آمد و با بیان خاطره ای گفت: یادم است برای درگذشت مادرم مراسمی برگزار کردیم و در همان روز مراسم منوچهر نوذری نزد من آمد، دستم را گرفت و گفت برویم سر ضبط. من اول تعجب کردم با این حال او من را سر ضبط برنامه برد و اتفاقا آن روز اکثر قطعات ریتمیک به من افتاده بود و ما تا ساعت ۱۲ شب برنامه ضبط می کردیم.

وی اضافه کرد: چنین اتفاقاتی در کار ما وجود دارد و تلخی ها نباید در کار مداخله ای ایجاد کند چرا که ما باید به مردم شادی برسانیم.

حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران نیز در این مراسم با اشاره به سخنان جاویدنیا اظهار کرد: وقتی برای مردم کار می کنید باید با تمام وجود فعالیت کنید و مشکلات و مسائل را کنار بگذارید.

در ادامه این مراسم کلیپی با استفاده از تصاویر و گفتگوهای اصغر سمسارزاده هنرمند پیشکسوت رادیو نمایش داده شد و سپس از وی تجلیل شد.

حمید شاه آبادی، حمیدرضا افتخاری و بهنام احمدپور روی سن رفتند و با اهدای یک تابلوفرش از این هنرمند پیشکسوت تجلیل کردند.

اصغر سمسارزاده بعد از دریافت تابلوفرش خود عنوان کرد: فرهنگ جولایی بعد از انقلاب مرا به رادیو آورد و حالا ۲۵ سال است که در رادیو کار می کنم.ما به این مراسم های بزرگداشت نیاز داریم و معنای این تجلیل ها این است که به یاد یکدیگر باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها