دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد مذاکرات این فدراسیون با کشورهای مختلف به منظور برگزاری دیدارهای دوستانه بشدت ادامه دارد با این حال نام حریفان تدارکاتی تیم ملی پس از مشورت با کارلوس کی روش اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۴۱

محمدرضا ساکت درباره برنامه‌های تیم ملی برای جام جهانی یادآور شد: سرمربی تیم ملی برنامه خود را داده و بعد از این‌که قطعی شد ما آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. در حال حاضر تعداد زیادی از کشورها با فدراسیون فوتبال درحال مذاکره هستند تا بازی‌های دوستانه را قطعی کنیم. تأکید می‌کنم هر برنامه‌ای که قطعی شد آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند. او افزود: تا چند روز پیش همه دغدغه کمپ اردوی تیم ملی داشتند و همان‌طور که می‌دانید برنامه‌ریزی لازم در این باره انجام شد و در سفر اخیر رئیس فدراسیون به ترکیه از کمپ‌ها بازدید به عمل آمده و همه چیز قطعی شد. ما برنامه‌های تیم ملی را هر روز با کی‌روش ساماندهی می‌کنیم و جزئیات آن را در صورت نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.

ساکت در حاشیه جلسه هم‌اندیشی و توجیهی روسای کمیته‌های جوانان استان‌ها و استعدادیاب‌های سراسر کشور، درباره فعالیت تیم‌های پایه گفت: بزودی ما مربیان تیم‌های زیر 14 و 15 سال را نیز انتخاب خواهیم کرد تا استعدادهای کشف شده زیرنظر مربیان این رده ملی پرورش یابند. در کنار آن برای تیم امید هم برنامه داریم و بزودی کادر این تیم را هم مشخص خواهیم کرد تا همه راه‌ها برای پرورش استعدادها هموار شود.

تغییر زمان دیدار ایران ـ‌ الجزایر

دیدار تدارکاتی شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل الجزایر زودتر از زمانی که پیش از این اعلام شده بود، برگزار خواهد شد.

منابع خبری مراکش نوشتند: فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال الجزایر برای برگزاری دیدار دوستانه‌ در ماه مارس یعنی بازه‌ زمانی بین تاریخ 10 اسفند 96 تا 11 فروردین 97 به توافق رسیده‌اند.

پیش از این کی‌روش گفته بود این دو تیم 12 خرداد 97، پیش از سفر تیم ملی به روسیه برای شرکت در مسابقات جام‌جهانی 2018 به مصاف هم می‌روند.

عدم تغییر جایگاه ایران در رده‌بندی فیفا

در حالی که فیفا قرار است 30 آذر رده‌بندی ماهانه تیم‌های ملی جهان را اعلام کند، سایت «football ـ‌ rankings. info» طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 798 امتیاز همچنان در رده سی‌ودوم جهان و اول آسیاست و تغییری در جایگاهش به وجود نمی‌آید. در قاره آسیا پس از ایران، استرالیا (رده 39 جهان)، ژاپن (رده 57 جهان)، عربستان(رده 62 جهان) و کره جنوبی (رده 63 جهان) به‌ترتیب دوم تا پنجم هستند. آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، اسپانیا، لهستان، سوئیس، فرانسه و شیلی به‌ترتیب در رده‌های اول تا دهم این رده‌بندی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها