سرمربی استقلال هشدار داد،‌ نباید جام حذفی و دیدار با یک تیم دسته اولی را دست‌کم گرفت،‌ چرا که به‌زعم او پرسپولیس هم در این رقابت‌ها خطر حذف شدن را بیخ‌گوش خود حس کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۴۰

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار با ایران جوان بوشهر گفت: دیدید که پرسپولیس در بازی آخر خود در جام حذفی کار راحتی نداشت. ما از دقیقه اول باید بازی را کنترل کنیم و نباید به حریف شانسی بدهیم. روز گذشته چند فیلم از بازی حریفمان دیدم و در مورد این مساله با مهدی قائدی صحبت کردم چون ایران جوان باشگاه قبلی این بازیکن است و متوجه شدم بازی راحتی نداریم. تمرکز همه بازیکنان باید برای این مسابقه باشد و همه باید به فکر بردن باشیم.

وی با بیان این که جابر انصاری و فرشید اسماعیلی در این دیدار غایب خواهند بود، درباره وضعیت مجتبی جباری گفت: من با جباری ملاقات داشتم و با او صحبت کردم. نمی‌خواهم استرس و فشاری روی باشگاه یا جباری باشد. جباری بازیکنی بسیار بزرگ و باشگاه هم باشگاه بزرگی است. امیدوارم هر دو طرف به هم نزدیک شوند و مساله حل شود. نمی‌خواهم مشکلی برای باشگاه، بازیکن یا مدیرعامل ایجاد شود.

شفر تاکید کرد: بهترین حالت ممکن این است که همیشه دو طرف مقابل یکدیگر بنشینند و با هم صحبت کنند و مسائل رودررو حل شود. من هم همیشه تلاش می‌کنم بهترین انتخاب و عملکرد را در مسئولیتی که واگذار شده، داشته باشم.

شفر در مورد معاوضه شهباززاده با مرتضی تبریزی‌ مهاجم تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: زمانی که این مساله قطعی شود، خود مدیرعامل باشگاه آن را می‌گوید. اکنون دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. این مساله به خاطر احترام است. باید ابتدا قطعی شود و سپس آن را اعلام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها