نگهبان 22 ساله مجتمع مسکونی که تصور می‌کرد همکارش قصد دارد با بدگویی باعث اخراج او شود، مرد 60 ساله را با ضربه چاقو کشت. قاتل پس از بازگشت به محل جنایت دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۳۲

به گزارش جام‌جم، ساعت 9 و 20 دقیقه یکشنبه یکی از ماموران کلانتری 141 با سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از قتل نگهبان 60 ساله مجتمع مسکونی در شهرک راه‌آهن در غرب تهران خبر داد. بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم بررسی صحنه جرم در آنجا حاضر شدند.

ماموران به تحقیق از افراد حاضر در آنجا پرداختندکه معلوم شد مرد سالخورده در جریان درگیری با نگهبان دیگر مجتمع که پسری 22 ساله بوده با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و زمانی که ساکنان مجتمع قصد داشتند او را بازداشت کنند، پسر جوان فرار کرده است. با مشخص شدن هویت عامل جنایت، ماموران در تعقیب او بودند تا این که از طریق یکی از ساکنان مجتمع باخبر شدند که عامل جنایت همراه برادرش به مجتمع بازگشته است. ماموران با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شدند و متهم به قتل در همان محل جنایت بازداشت شد.

متهم با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و به قتل نگهبان 60 ساله اعتراف کرد و به افسر تحقیق گفت: مدتی بود در این ساختمان همراه مرد 60 ساله به عنوان نگهبان کار می‌کردم. اما از چندی پیش متوجه شدم او با بدگویی از من نزد هیات‌مدیره ساختمان در تلاش است مرا با این کارها خراب کند تا اخراج شوم و کارم را ازدست بدهم .

وی افزود: از این رفتارهای او ناراحت شده بودم. ساعت 7 صبح در حالی که چاقو همراه داشتم به ساختمان محل نگهبانی‌مان رفتم. دیگر تحمل رفتارهایش را نداشتم. با شدت گرفتن درگیری، عصبانی شدم و با چاقویی که برای ترساندن او آورده بودم ده ضربه به بدنش زدم. مرد نگهبان غرق در خون در لابی ساختمان افتاد. با آمدن همسایه‌ها پا به فرار گذاشته و نزد برادرم در کرج رفتم و ماجرای درگیری خونینم را برایش تعریف کردم. سپس همراه او به محل درگیری بازگشتیم که متوجه شدیم نگهبان 60 ساله فوت شده است. همانجا بود که ماموران سر رسیدند و من بازداشت شدم. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات از نگهبان 22ساله – متهم به قتل – ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها