کد خبر: ۱۱۰۳۸۴۸

فیلیپ مویس فیلمساز استرالیایی تبار سینما، برای فیلم تازه اش از کریس ایوانز در نقش اصلی استفاده می‌کند. این درام پرتنش جنگی با نام «قاتل 10» جلوی دوربین می‌رود. داستان فیلم در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و ماجرایی را به تصویر می‌کشد، که صنعت سینما تا به امروز سراغ آن نرفته است. ماجراهای داستان در قاره اروپا و کشور ژاپن رخ می‌دهد. در این داستان، نیروهای آلمان نازی و امپراتوری ژاپن، به دنبال تولید سلاح‌های کشتار جمعی برای قتل عام مردم کشورهای جنگ زده اروپا و آسیا هستند. نیروهای متفقین متوجه این موضوع شده و تلاش می‌کنند این سلاح‌ها را از بین ببرند. اما آنها به جای استفاده از نیروهای جنگنده خود، تصمیم می‌گیرند گروهی از مجرمان با سابقه را مامور انجام این ماموریت خطرناک و غیرممکن کنند. این مجرمان و جانیان باید در عملیات‌هایی خطرناک در پشت خطوط دشمن، دست به ماموریت‌های انتحاری بزنند. به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، کریس ایوانز در نقش مردی جوان ظاهر می‌شود که متهم به قتل نامزد خود است. اما او که بی‌گناه است، تلاش دارد بی گناهی اش را ثابت کند. او خودش را داوطلب اجرای ماموریت انتحاری می‌کند و بقیه مجرمان را سازمان دهی می‌کند. شرکت مستقل فیلمسازی تاندر رود پیکچرز تهیه کننده این اکشن ماجراجویانه 60 میلیون دلاری است. به احتمال زیاد، بخش مهمی از صحنه‌های قاتل 10 در لوکیشن‌های استرالیا فیلمبرداری خواهد شد. از آن که فیلم با حضور بازیگران آمریکایی و چینی ساخته می‌شود، احتمال زیادی وجود دارد که تهیه کنندگان چینی هم در تولید آن مشارکت کنند. کلید فیلمبرداری قاتل 10، اوایل سال جدید میلادی زده می‌شود. همزمان با این فیلم، ایوانز در قسمت تازه‌ای از مجموعه اکشن و کمیک استریپی «کاپیتان آمریکا» هم بازی خواهد کرد.

رایان رینولدز بازرس پوکمون می‌شود

نسخه زنده سینمایی بازی موفق کامپیوتری «پوکمون» هم ساخته می‌شود. رایان رینولدز در این نسخه در نقش بازرس پوکمون ظاهر خواهد شد. همان‌طور که بازی کامپیوتری پوکمون به یک مجموعه دنباله‌دار موفق و پرطرفدار تبدیل شد، قرار است نسخه سینمایی زنده آن هم به صورت یک مجموعه فیلم تولید شود. راب لترمن برای کارگردانی نسخه زنده انتخاب شده و تهیه‌کنندگان آن در کمپانی یونیورسال، این روزها درحال انتخاب بقیه بازیگران آن هستند. کلید فیلمبرداری این کمدی اکشن ماجراجویانه اوایل ماه ژانویه زده می‌شود. قرار است کل صحنه‌های پوکمون در شهر لندن فیلم‌برداری شود. هزینه تولید فیلم چیزی نزدیک 80 میلیون دلار برآورد شده است. در داستان فیلم، بازرس پوکمون در تلاش است ردی از پدر یکی از دوستان خود پیدا کند. او به شکل اسرارآمیزی ناپدید شده و احتمال داده می‌شود گروهی از آدم‌های شرور او را دزدیده‌اند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، قرار است نقش دوست صمیمی بازرس پوکمون را جاستین اسمیت بازی کند. سومین کاراکتر مهم فیلم، روزنامه نگار سمجی است که به دنبال خبرهای داغ برای روزنامه‌اش است و پایش به ماجرای ناپدید شدن پدر اسمیت کشیده می‌شود. اولین قسمت نسخه زنده پوکمون، برای اواخر سال آینده میلادی آماده نمایش می‌شود. این درحالی است که صنعت سینما قبل از این، ماجراجویی‌های پوکمون را به صورت فیلم‌های انیمیشنی به تصویر کشیده است. رایان رینولدز در شرایطی جلوی دوربین پوکمون ظاهر می‌شود، که قرارداد بازی در قسمت سوم اکشن ابرقهرمانانه «ددپول» را هم دارد. دومین قسمت این اکشن کمیک استریپی برای اول ژوئن به روی پرده سینماها می‌رود. او در این مجموعه فیلم در نقش کاراکتر وید ویلسن بازی می‌کند که در مواقع خطر و ضروری به صورت ابرقهرمانی به نام ددپول درمی‌آید.

کیکاووس زیاری

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها