سردار آزمون، بازیکن تیم‌ ملی فوتبال کشورمان گفت، با درخواست شخصی خود، همکار افتخاری اورژانس کشور در شهرستان گنبدکاووس شده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۲۲

به گزارش آنا، این فوتبالیست ‌با حضور در اورژانس گنبدکاووس به صورت شخصی درخواست کرد تا همکار افتخاری اورژانس باشد.

او همچنین پس از پوشیدن لباس مخصوص اورژانس در یکی از ماموریت‌های آن نیز شرکت کرد.

دیپلماسی تزویر

آمریکایی‌ها برای تامین منافع خود به هر کاری دست می‌زنند! واقعیت این است که برای آنها فرقی نمی‌کند نام خلیج‌فارس را در شرایطی که منفعت‌شان ایجاب می‌کند، تغییر دهند. قبلا شنیده‌ بودیم که در دستور‌العمل‌های ارتش آمریکا اگر چه به نام خلیج فارس اذعان شده اما تاکید شده که در مکالمه با کشورهای عربی و زمانی که وارد آب‌های کشورهای عربی می‌شوند، از نام جعلی آن استفاده ‌کنند. با نگاهی به توییتر ارتش آمریکا هم می‌توان این دو‌گانگی و تزویر را دید. فرماندهی ارتش آمریکا وقتی به فارسی توییت می‌کند از نام خلیج‌فارس استفاده می‌کند و زمانی که زبان توییت، عربی می‌شود نام خلیج همیشه فارس نیز تغییر می‌کند!

خودروی خاص سریع‌ترین فوتبالیست دنیا

پیر امریک اوبامیانگ از لحاظ سرعت در فوتبال دنیا یکی از برترین‌هاست. این ستاره گابنی تیم بوروسیا دورتموند با سرعتی معادل 22 کیلومتر بر ساعت می‌تواند بدود.

به گزارش ایلنا، به همین جهت است که او را اوساین بولت دنیای فوتبال می‌نامند. این فوتبالیست پرسرعت علاقه زیادی هم به رانندگی با خودروهای پرسرعت دارد.

او یک لامبورگینی دارد که البته می‌خواهد آن را به قیمت 250 هزار پوند بفروشد تا مدل بالاتر همین خودرو را بخرد. پرسرعت‌ترین فوتبالیست دنیا در کنار پرسرعت‌ترین خودروی دنیا... ترکیب بسیار هیجان‌انگیزی است.

منظم‌ترین گل جهان

گل ژاپنی PHI یکی از متقارن‌ترین گل‌های کشف شده است که در زیبایی و منظم بودن خطوط گلبرگ‌هایش نظیر ندارد.

تابناک نوشت، از این گل به عنوان منظم‌ترین گل جهان یاد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها