سرپرست باشگاه پرسپولیس که برای رسیدگی به پرونده مهاجم این تیم و باشگاه ریزه اسپور راهی ترکیه شده، نشست‌های فشرده‌ای را با مسئولان این تیم برگزار کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۲۲
سکوت ریزه اسپور درباره طارمی؛ بخشش؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت ، حمیدرضا گرشاسبی همچنان در ترکیه به سر می‌برد تا جریمه ۷۹۰ هزار یورویی باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال را به خاطر تخلف در انتقال مهدی طارمی از ریزه اسپور ترکیه را کاهش دهد. سرپرست باشگاه پرسپولیس که قرار بود شب گذشته به تهران بازگردد به خاطر مذاکرات فشرده خود با سران باشگاه ریزه اسپور تصمیم گرفت در ترکیه مانده و تکلیف نهایی این موضوع را مشخص کند. گرشاسبی می خواهد در همان جلسات خود، توافقی را با مدیران ریزه اسپور امضا کند تا با مدرکی معتبر به تهران بازگردد. از این رو بعید نیست سرپرست باشگاه تا ظهر پنجشنبه نیز نشستی را با مدیر بخش ورزش باشگاه ریزه اسپور ترکیه داشته باشد.

روابط عمومی باشگاه ریزه اسپور ترکیه از صحبت در خصوص جزئیات جلسه میان حمیدرضا گرشاسبی و مدیران باشگاه ریزه اسپور ترکیه امتناع کرد و گفت: در حال مذاکره هستیم. این موضوع در جلساتی که در استانبول برگزار می شود در حال پیگیری است. از جزئیات مربوط به آن بی اطلاعیم و نمی توانیم تا زمانی که مدیر بخش ورزشی باشگاه، تصمیم نگرفته است در این باره صحبت کنیم. پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز از جزئیات جلسه طولانی مدت شب گذشته گرشاسبی با مدیر ورزشی باشگاه ریزه اسپور ترکیه اظهار بی اطلاعی کرد وگفت: «هنوز صحبت جدیدی با آقای گرشاسبی نداشتیم و مشخص نیست ماندن ایشان در ترکیه تا چه زمانی طول می کشد. قرار بود عصر فردا به تهران بیایند اما اگر مذاکرات طولانی شود امکان دارد باز هم بازگشت اعضای حقوقی باشگاه در این پرونده به تاخیر بیفتد.» وی درباره احتمال حضور مهدی طارمی برای حضور در ریزه اسپور ترکیه به مدت نیم فصل هم گفت: «چنین صحبتی صورت نگرفته است و قرار هم نیست او را به ریزه اسپور بدهیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها