مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی از شبکه رادیویی معارف قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۲۷

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی به دلیل برنامه‌های مختلف و موثر رادیو معارف بویژه در ایام صفر از مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف قدردانی نمود.

تولید سری دوم «پریا»

شرکت سروش، فصل جدید سریال «پریا» را با موضوع ایدز می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیدمحمودرضا حسینی، مدیرعامل شرکت صوتی و تصویری سروش با تأکید بر اهمیت استفاده از ابزارهای مختلف در جهت کنترل و درمان بموقع بیماری ایدز گفت: این شرکت با همکاری وزارت بهداشت و دفتر منطقه‌ای سازمان ملل سریال «پریا» را با محور کنترل ویروس ایدز تولید می‌کند.

وی یادآور شد: سال گذشته با همکاری رسانه ملی، سریال «پریا» با مضمون بیماری ایدز پخش شد که این موضوع سبب شد تا میزان مراجعات مردمی برای درمان ایدز به‌صورت چشمگیری افزایش پیدا کند.

فصل جدید «ساز و صدا» آغاز می‌شود

ساز و صدا با هدف کشف استعدادهای جوان در زمینه‌های ترانه‌سرایی، خوانندگی بخش پاپ و سنتی فصل جدید خود را آغاز می‌کند.در این فصل از برنامه، ترانه سراها آثار خود را در حضور استاد محمدعلی بهمنی اجرا خواهند کرد و نظر او را به عنوان کارشناس و داور جویا می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی رادیو جوان، در بخش خوانندگی پاپ، علی تفرشی و هژیر مهرافروز به عنوان داور، خوانندگان جوان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در بخش سنتی، اشکان کمان‌گری از خوانندگان خوب سنتی، عهده‌دار بخش خوانندگی سنتی است. ساز و صدا کاری از گروه جوان و تفریحات شبکه جوان است که به تهیه کنندگی عباس پیری و اجرای علیرضا بدیع از ترانه‌سرایان جوان، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها