حدود پنج ماه از ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک می‌گذرد. فدراسیون پیش از انتخاب اینچه درگاهی با مشکلات زیادی روبه‌رو بود، اما در پنج ماهی که از ریاست اینچه درگاهی در فدراسیون می‌گذرد، می‌توان نظم در امور این فدراسیون را مشاهده کرد. دیگر خبری از حضور سیاهی لشکر در فدراسیون ژیمناستیک نیست. افراد زیادی که حقوق می‌گرفتند، اما کارایی نداشتند، کنار گذاشته شدند تا بودجه‌ای که صرف حقوق آنها می‌شد برای مشکلات عدیده ژیمناستیک کشور صرف شود. اعزام ژیمناست‌‌کاران به مسابقات بین‌المللی، روند بهتری یافته و این اعزام‌ها با نتایج نسبتا خوبی همراه بوده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۵۰

میزان نوشت؛ در تورنمنت جام ستارگان جهان که در ژاپن برگزار شد، سعیدرضا کیخا توانست به مدال نقره دست پیدا کند. تورنمنتی که سطح بالایی داشت و کسب این مدال را می‌توان به عنوان یک نقطه امید برای ژیمناستیک کشور قلمداد کرد.

با این حال اینچه درگاهی و همکارانش برای این که ژیمناستیک کشور را به نقطه مطلوب برسانند، مسیر طولانی دارند. این رشته ورزشی باید از حالت گلخانه‌ای خارج شود تا بتوان از استعدادهای زیادی که در آن فعالیت می‌کنند، بیشترین بهره‌برداری را کرد، ضمن این که معضل اصلی ژیمناستیک کشور، مشکلات سخت‌افزاری است. بسیاری از وسیله‌های ژیمناستیک به قدری مستعمل شده‌ که دیگر قابل استفاده نیست. استانداردهای جهانی برخی از این وسیله‌ها نیز تغییر کرده و با وسیله‌هایی که در تورنمنت‌های بین‌المللی استفاده می‌شود، تفاوت دارد.

با وجود این، چشم‌انداز ژیمناستیک کشور را می‌توان روشن و امیدوارکننده قلمداد کرد به شرط این که فدراسیون ژیمناستیک در ادامه این حرکت مطلوب دچار روزمرگی و رخوت نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها