سرانجام هواوی به صورت رسمی جدیدترین محصول خود با نام «آنر 7 ایکس» (Honor 7X) را رونمایی کرد. با اینکه نسخه‌ای از این گوشی میان رده پیش از این در کشور چین معرفی شده بود، اما امروز جزئیات کاملی در مورد مدل‌های جهانی آن ارائه شده که در ادامه خواهید خواند. با ماهمراه باشید.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۳۴
آنر 7 ایکس «Honor 7X» معرفی شد؛ یک گوشی ارزان قیمت با طراحی زیبا و دوربین دوگانه + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، گوشی میان رده و 200 دلاری «آنر 7 ایکس» مطابق رسم این روزهای بازار از سبک طراحی تمام صفحه و بدون حاشیه و همچنین دوربینی با لنزدوگانه بهره برده و همان طور که انتظار می‌رفت مشخصات سخت افزاری قابل قبولی نیز دارد. با اینکه حاشیه‌های صفحه نمایش «آنر 7 ایکس» در مقایسه با سایر پرچمدارهای بازار چندان هم کم باریک نمی‌رسد اما با این حال هواوی اطمینان داده که نسبت نمایشگر به بدنه 82.9 درصدی این گوشی هوشمند، یک رکورد برای گوشی‌هایی در این رنج قیمت به شمار می‌رود.

صفحه نمایش «آنر 7 ایکس» اندازه‌ای 5.93 اینچی داشته و همانند بسیاری از گوشی‌های امروزی دارای نسبت تصویری 18:9 می‌باشد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش هم 407 پیکسل در اینچ است که عدد بسیار قابل توجهی است. این نمایشگر در واقع یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های «آنر 7 ایکس» با گوشی نسل قبل این سری (آنر 6 ایکس) که از نمایشگری در اندازه 5.5 اینچ و نسبت تصویری 16:9 استفاده می‌کرد، به شمار می‌رود. بدنه «آنر 7 ایکس» از آلومینیوم ساخته شده و اسکنر اثر انگشت به همراه دوربین دوگانه در قسمت پشتی آن تعبیه شده‌اند. نکته قابل توجه اینکه این دو سنسور با فاصله خوبی از یکدیگر قرار دارند و مشکلاتی مشابه با گلکسی اس 8 (لکه افتادن بر روی لنز دوربین) برای «آنر 7 ایکس» پیش نخواهد آمد.

در زمینه کارایی، «آنر 7 ایکس» با بهره‌گیری از پردازنده میان رده کیرین 659 با وجود قیمت پایینی که دارد به خوبی از عهده اجرای اکثر بازی‌ها و برنامه برخواهد آمد. این چیپ پردازشی شامل هشت هسته است که همه آن‌ها از نوع Cortex-A53 هستند. میزان حافظه رم و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای مدل آمریکایی این محصول به ترتیب برابر 3 و 32 گیگابایت می‌باشد، در حالی که در مدل اروپایی از 4 گیگابایت حافظه رم استفاده شده و حافظه داخلی نیز بسته به مدل گوشی از بین دو گزینه 32 و 64 گیگابایتی قابل انتخاب خواهد بود. همچنین شایان ذکر است که همه مدل‌های «آنر 7 ایکس» از کارت‌های حافظه میکرو اس دی پشتیبانی خواهند کرد. همانند «آنر 6 ایکس» یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی جدید در نظر گرفته شده که برای استفاده یک روزه کافی به نظر می‌رسد.

«آنر 7 ایکس» به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید نوقا استفاده می‌کند که البته رابط کاربری اختصاصی هواوی به نام EMUI 5.1 بر روی آن اعمال شده است. ظاهر رابط کاربری این گوشی شباهت زیادی به آی او اس دارد، اما با این حال امکانات و قابلیت‌های سفارشی سازی زیادی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. در ضمن هیچ بعید نیست که بلافاصله پس از عرضه گوشی، شاهد انتشار به‌روزرسانی اندروید اوریو در قالب EMUI 8 برای آن باشیم.

«آنر 7 ایکس» از یک دوربین دوگانه نسبتاً هیجان انگیز نیز بهره‌مند می‌باشد. سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی این دوربین به خوبی می‌تواند نیاز اکثر کاربران را برآورده کند، در حالی که یک سنسور 2 مگاپیکسلی نیز برای عمق بخشیدن به تصاویر و اعمال افکت‌هایی مانن بوکه به کار گرفته خواهد شد. آنر اعلام کرده که قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز ارتقاء یافته در این گوشی جدید باعث شده تا سرعت شاتر حدود 40 درصد بهبود پیدا کند. در جلوی بدنه هم شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم که همانند دوربین پشتی، امکان ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p را دارد.

در انتها بد نیست به قیمت و تاریخ عرضه «آنر 7 ایکس» هم اشاره کنیم. پیش فروش این گوشی آغاز شده و تا تاریخ 23 آذر ادامه خواهد داشت. «آنر 7 ایکس» در کشور آمریکا در رنگ‌های آبی و مشکی با قیمت 199 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته، در حالی که کاربران اروپایی می‌توانند علاوه بر این دو رنگ، رنگ طلایی آن را نیز با قیمت 199 یورو خریداری نمایند.

-

-

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها