هشتک #شهدای_مدافع_حرم در اولین جمعه پس از شکست داعش و ایادی اسرائیل گفتمان برتر کاربران ایرانی توئیتر گردید.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۳۱
#شهدای_مدافع_حرم ترند شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، کاربران و فعالان فضای مجازی در اولین جمعه پس از فتح جبهه مبارزه با داعش و نابودی آنان با برجسته سازی و ترندینگ هشتک #شهدای_مدافع_حرم نسبت به مقام شامخ مدافعان حرم، شهدا، ایثارگران و خانواده های آنان عرض سپاس و ارادت کردند.

حجت الاسلام محمد حسین پیریایی دبیر و هماهنگ کننده این پویش با اعلام این مطلب افزود: عشق و علاقه کاربران فضای مجازی نسبت به شخصیت عظیم القدر شهدای مدافع حرم در بیان نمی گنجد و این گونه برنامه ها که در راستای ترویج و گسترش فرهنگ مقاومت در جامعه برنامه ریزی شده ادامه خواهد یافت.

وی با بیان این مطلب که این اقدام کاملا مردمی و غیر وابسته به سازمان ها و نهادها تحقق یافت اظهار داشت: ترند شدن گفتمان #شهدای_مدافع_حرم در فضای توییتر برای مسئولان جمهوری اسلامی ایران این پیام را در بر دارد که در امر توسعه فرهنگ باید به جایگاه شهدای مدافع حرم توجه بیشتری شود و این مهم به جد باید در دستور کار متصدیان امر قرار گیرد.

وی در پایان افزود: در اختتام این پویش مطالبه فعالان فضای مجازی از مسئولان مبنی بر تخصیص و تصویب نام گذاری روزی به نام #شهدای_مدافع_حرم در تقویم مناسبت های ایران مورد تاکید و اهتمام جبهه فعالان توییتری قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها