شبکه‌های سراسری رادیو همزمان با هفته بسیج که شعار امسال آن «بسیج، مظهر مردمسالاری دینی» است، با تولید و پخش 408 عنوان برنامه در 7260 دقیقه از 29 آبان تا 5 آذر همراه مخاطبان خود خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۶۲

به گزارش روابط‌عمومی معاونت صدا، رادیو ایران در برنامه «فرمانده» که در ایام این هفته ساعت 12 و 45 دقیقه پخش می‌شود، با حضور فرماندهان بسیجی به مرور خاطرات و دستاوردهای سال‌های دفاع مقدس و نقش بسیج می پردازد. نقش مشارکت‌های مردمی بسیج زنان نیز از دیگر موضوعات این برنامه است.

برنامه «صبح به وقت فرهنگ» رادیو فرهنگ که هر روز ساعت 6 و 30 دقیقه از این شبکه روی آنتن می‌رود، به پرداخت محتوایی و خبری اتفاقات و برنامه‌های فرهنگی مرتبط با هفته بسیج می‌پردازد.

«شجره طیبه» عنوان برنامه‌ای از رادیو قرآن است که در هفته بسیج ساعت 18 و 5 دقیقه پخش می‌شود و به بیان و تبیین بسیج و نقش آن در دفاع مقدس با توجه به اسامی روزهای آن بسیج، ولایت و انتظار / بسیج، بصیرت و استکبار ستیزی / بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی/ بسیج، خودباوری و جهاد علمی/ بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی / بسیج، وحدت و بیداری اسلامی و بسیج، ایثار و شهادت می‌پردازد.

برنامه «سایه روشن» رادیو تهران نیز هر روز ساعت 15 روی آنتن می‌رود و زندگی یک بسیجی موثر و موفق و بسیجی‌ها در عرصه‌های مختلف دانش‌آموزی، ادارات، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز فرهنگی را مرور می‌کند.

رادیو معارف در برنامه «صبح روشن» به تاریخ 4 و 5 آذر که در هفته بسیج ساعت‌9 پخش می‌شود، اشاره به اقدامات و فعالیت‌های بسیج و تجلیل از بسیجیان فعال در عرصه‌های مختلف خواهد داشت.

رادیو جوان در برنامه«گردونه» که در هفته بسیج ساعت21 و 45 دقیقه پخش می‌شود، به اهمیت بسیج و روز شمار بسیج، سازمان بسیج سازندگی و فعالیت‌های آن و حرکت‌های جهادی و گروه‌های جهادی اشاره خواهد داشت. رادیو سلامت در برنامه «ره‌آورد» که در هفته بسیج ساعت‌20 پخش می‌شود، رویدادها و فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی را اطلاع‌رسانی می‌کند.

برنامه «رویداد» رادیو گفت‌وگو نیز در هفته بسیج ساعت 12 پخش شده و به نقش بسیج به عنوان نهاد دشمن شناسی و جهاد کبیر، نقش راهبردی بسیج در تهدیدزدایی ملی، مولفه‌های اساسی گفتمان بسیج و نگاهی به ماموریت و عملکرد بسیج در فضای کنونی کشور اشاره خواهد داشت.

برنامه «اقتصاد تعطیل نیست» رادیو اقتصاد نیز ساعت 17 روز جمعه 3 آذر پخش شده و به اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی باهدف اقتصاد مقاومتی اشاره دارد. اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در ایام هفته بسیج چند نمایش را روی آنتن می‌برد. نمایش رادیویی «آسمان‌زیر خاک» که در این هفته ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می‌شود در برگیرنده‌ خاطرات یک گروه تفحص، در مناطق عملیاتی ا‌ست. در هر قسمت شاهد وقایعی خواهیم بود که به کشف پیکر یک شهید منجر می‌شود. خط اصلی داستان، چگونگی کشف پیکر این شهیدان است. «روایت عشق» نیز دیگر نمایش رادیویی است که در هفته بسیج ساعت 7 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

در مجموع شبکه‌های سراسری رادیو تعداد 408 برنامه به مدت 7260 دقیقه به مناسبت هفته بسیج تدارک دیده‌اند که تقدیم مخاطبان خود می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها