«پایان داعش» در گفت و گوی جام جم آنلاین با سردار کوثری

روزی که تیر آمریکایی ـ سعودی به سنگ خورد

جانشین قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به اعلام پایان داعش در عراق و سوریه از سوی سردار حاج قاسم سلیمانی آن را به منزله شکست توطئه آمریکایی - سعودی در منطقه دانست.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۸۰
روزی که تیر آمریکایی ـ سعودی به سنگ خورد

سردار اسماعیل کوثری در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه آمریکا برای جبران شکست خود در عراق، داعش را با همکاری رژیم آل سعود درست کرد گفت:آمریکائیها و سعودی ها داعش را درست کردند تا سالها در منطقه مسلمان کشی راه بیندازند، البته سران داعش نه تنها مسلمان بلکه انسان هم نیستند.

وی افزود:گروه تروریستی-تکفیری داعش درست شد تا سالیان سال منطقه به آشوب کشیده شود ولی با تدابیر مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا و سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده میدانی و نیز با تشکیل محور مقاومت متشکل از ارتشهای سوریه و عراق،حزب الله لبنان و رزمندگانی از افغانستان و پاکستان و نیز با همکاری دولت روسیه بساط داعش از منطقه جمع شد.

این کارشناس مسائل سیاسی-نظامی یادآور شد:عربستان و امارات پول گروههای تروریستی مانند داعش را تامین می کردند و آمریکا و رژیم صهیونیستی سلاح در اختیار تروریستها قرار می دادند ولی جبهه مقاومت در صحنه میدانی آنچنان بلایی بر سر داعشی ها آورد که آمریکائیها و سعودی ها هرگز چنین تصوری نمی کردند.

وی گفت:فرمایشات حضرت آیت الله العظمی سیستانی نیز در تشکیل حشدالشعبی عراق و شکست داعش بسیار موثر بود.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم سعودی باید از شکست داعش درس عبرت بگیرند اظهار داشت:اکنون جبهه مقاومت هر روز قویتر می شود و آمریکاییها اگر سیاست شان را عوض نکنند رودرروی ملتهای منطقه قرار خواهند گرفت که نتیجه ای جز شکست و ذلت برای آنها نخواهد داشت.

وی تصریح کرد:آمریکا بر اساس تفکر زورگویی و قلدرمآبانه ای که پس از جنگ جهانی دوم دارد خیال کرد می تواند سالها در منطقه کانون فتنه ایجاد کند ولی تیرش به سنگ خورد.

سردار کوثری یاد آور شد:اکنون داعش در جبهه نظامی شکست خورده است و آنچه که امروز اهمیت دارد مبارزه با تفکر داعشی است که با دلارهای سعودی ترویج می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها