عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با شکست داعش، ایجادکنندگان و حامیان این گروه تروریستی درصدد ایجاد طرح های جدیدشان در منطقه هستند.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۳۹
ولایتی: داعشی‌ها با حمایت‌های مختلف برای تجزیه کشورها عمل کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، ­علی اکبر ولایتی در ارتباط زنده با بخش خبری 21­ شبکه یک سیما با اشاره به اینکه لبنان می تواند یکی از این مناطق باشد افزود: آمریکا، فرانسه و عربستان در هر جایی که بتوانند به شکل های دیگر طرح های خودشان را در منطقه اجرایی خواهند کرد.

وی گفت: طرح مسئله موشک های ایرانی و حضور منطقه ای جمهوری اسلامی ایران از جمله اقدامات این کشورها برای اجرای طرح های آینده شان است تا بتوانند ایران را تهدید و تضعیف کنند.

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری با اشاره به طرح بحث خاورمیانه جدید و خاورمیانه بزرگ از سوی غربی ها از چند سال پیش افزود: هدف آنان بر هم زدن مرزها از طریق ایجاد تفرقه میان فرقه ها و مذاهب بود تا بتوانند از این طرح خط مقاومت را تجزیه کنند تا اسرائیل احساس امنیت کند.

ولایتی گفت: این طرح با پول عربستان و حمایت آمریکایی ها در جهت تجزیه منطقه آغاز شد اما جمهوری اسلامی ایران با درایت مقام معظم رهبری نقاط کور را هدف قرار داد و توطئه ها را خنثی کرد.

وی افزود: هزینه هایی که ما در سال های گذشته در خارج از مرزهایمان کردیم در حقیقت پیشگیری قبل از درمان بود.

ولایتی گفت: یکی از اهداف مؤسسان و حامیان داعش ارتقای آرمان کاذب اسلام به نام این گروه تروریستی بود.

وی با بیان اینکه با پایان یافتن کار داعش در عراق و سوریه این گروه تروریستی به اَشکال دیگر در شهرها و کشورهای مختلف نمایان می شود افزود: غربی های می دانند که چه تعداد تروریست از کشورهایشان به داعش پیوسته است و آنان به کشورهایشان باز خواهند گشت و با اقدامات تروریستی بلای جان آمریکایی ها و اروپایی ها خواهند شد.

ولایتی با اشاره به اقدامات آمریکا در رقه سوریه گفت: ایجاد 12 پایگاه نظامی در شرق فرات ازسوی آمریکا برای آن بود که داعش در نبرد اصلی شکست نخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها