تیموری از تهران: یک فقره چک را گم کردم و فردی که این برگ چک را پیدا کرد در یکی از شعب بانک ملی آن را نقد کرد. بعد از شکایت از فرد مربوط با این‌که پنج شاهد برای اثبات این‌که چک متعلق به بنده بود، داشتم، ولی مسئولان دادسرای شماره 5 صادقیه گفتند، این موضوع قابل اثبات نیست و هیچ اقدامی انجام ندادند.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۸۳

مترو بدون پله برقی

دانافرد از تهران: خروجی شمالی متروی میرداماد با توجه به نبود پله برقی و شیب زیاد، عبور و مرور را برای سالمندان و معلولان سخت کرده است.

شکار مسافر با داد و فریاد

راسخ از تهران: سروصدای زیاد مسافرکش‌های جلوی مترو که متاسفانه در تمامی ایستگاه‌ها قابل مشاهده است، باعث مزاحمت برای مسافران می‌شود.

ترافیک به رسالت ختم می‌شود

یوسفی از تهران: تمامی ورودی‌های اتوبان رسالت در ساعات اوج ترافیک مسدود می‌شود. از پلیس راهور درخواست حل این مشکل را دارم.

محدودیت سرعت در آزادگان

نوری از اسلامشهر: حداکثر سرعت در اتوبان آزادگان با توجه به خلوتی و مناسب بودن راه، کمتر از حد واقعی است و باعث ترافیک در این اتوبان و گاهی تصادف نیز می‌شود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 27 ‌مهر 1396 با عنوان «کمبود عابربانک در مترو جدی است» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در حال حاضر تعداد 3 دستگاه خودپرداز سالنی و 2 دستگاه خودپرداز غیرنقدی در ایستگاه دکتر شریعتی واقع در خط یک مترو فعال است. لازم به توضیح است که جانمایی و استقرار دستگاه‌های خودپرداز در ایستگاه خطوط مترو براساس میزان آمار تردد مسافران بوده که به صورت دوره‌ای و در فواصل مشخص مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها