به دنبال وقوع حادثه زمین‌لرزه که یکشنبه‌شب (21 آبان) در نزدیکی مرز ایران و عراق رخ داد و باعث آسیب‌های جانی، مالی و روحی به هموطنانمان شد، موسسه فرهنگی رسانه‌ای جام‌جم همچون دیگر مردم این مرز و بوم به یاری آسیب‌دیدگان این واقعه شتافت و کمک‌هایی را در جهت بهبود وضعیت ساکنان مناطق سانحه دیده ارسال کرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۲۵

بر این اساس با همکاری مسئولان موسسه جام‌جم و نیز یاری شهروندان، اولین محموله کمک‌های این روزنامه در 125 بسته حاوی مواد غذایی و بهداشتی‌ برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ارسال شد و به طور مستقیم به دست هموطنان آسیب‌دیده رسید. این بسته‌های بهداشتی شامل شامپو، صابون، مایع دستشویی، نوار بهداشتی، دستمال کاغذی و پودر رختشویی بود.

روزنامه جم‌جم کوشید در جمع‌آوری بسته‌های حاوی مواد غذایی هم به نیازهای اصلی و ضروری مردم نقاط زلزله‌زده توجه داشته باشد و بر این اساس کنسرو ماهی تن، خرما، بیسکوئیت، رب گوجه‌فرنگی، کیک و مقادیری شکر، قند، چای، روغن، شیر، برنج و آبمیوه به نقاط آسیب‌دیده غرب کشور ارسال شد. گفتنی است محموله دوم کمک‌های روزنامه هم در حال جمع‌آوری است و بزودی برای رسیدن به دست هموطنان غیور استان کرمانشاه ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها