بیژن حیدری درخصوص اقدامی که درباره کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور انجام داد و از فدراسیون فوتبال خواست تا در این هفته قضاوتی نداشته باشد، گفت: من وظیفه کاری و انسانی‌ام را انجام دادم و کار بزرگی نکردم.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۶۳

حیدری در گفت‌وگو با برنامه فوتبال یک افزود: صبح یکشنبه در کلینیک تصادفات در بیمارستان همدان حضور داشتم که متوجه شدم زلزله در این شهر هم حس شده است. روز قبل ابلاغ فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مبنی بر قضاوت دیدار پیکان و نفت را دریافت کرده بودم. روز دوشنبه نیز حس کردم در مرکز تصادفات شهر همدان نیز به من نیاز است به همین علت طی تماسی که با آقای اصفهانیان داشتم،خواهش کردم این هفته قضاوتی نداشته باشم و بتوانم کمک کوچکی به مردم زلزله‌زده غرب کشور انجام دهم. وی ادامه داد: داوری همیشه است ولی این اتفاقات نادر است و باید به کمک مردم رفت. وظیفه خودم دانستم که به مردم کمک کنم و خیلی خوشحالم که سهم کوچکی داشتم و امیدوارم شرایط مردم در غرب کشور هر چه سریع‌تر بهتر شود.

ادامه کمک فوتبالی‌ها به زلزله‌زدگان

سومین محموله امدادرسانی فدراسیون فوتبال به کرمانشاه ارسال شد تا از طریق هیات فوتبال استان کرمانشاه و با هماهنگی مسئولان مربوط در اختیار آسیب‌دیدگان زلزله اخیر غرب کشور ، قرار گیرد. همچنین باشگاه ذوب آهن اعلام کرد، تمام ورزشکاران و بویژه بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن، بخشی از قرارداد خود را به پاره تن ایران و شهرهای زلزله زده اختصاص خواهند داد. بر همین اساس علیرضا بیرانوند، وحید امیری و احمد آل‌نعمه در میدان صنعت شهرک غرب حضور پیدا کردند و همراه با مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مردم زلزله زده اهدا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها