فوق‌ ستاره پرتغالی رئال مادرید می‌گوید پسر ۷ ساله‌اش عاشق فوتبال است و همیشه در حال بازی با توپ است.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۸۸
رونالدو: پدر شدن دیدی متفاوت از زندگی به من داد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، کریستیانو رونالدوکریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته میشود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می کند و توانسته بسیاری از رکوردهای تاریخ فوتبال جهان را جابه جا کند. که به تازگی از سوی فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا فدراسیون بین‌المللی فوتبال (به فرانسوی: Fédération Internationale de Football Association) معروف به فیفا نهاد اداره‌کنندهٔ مسائل فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح جهان است. محل استقرار این فدراسیون در زوریخ، سوئیس است و رئیس آن در حال حاضر جیانی اینفانتینو می‌باشد.) به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2017 انتخاب شد، در گفتوگو با مجله پرتغالی «هولا»گفت: پدر بودن سفری منحصربه فرد و شخصی است، چیزی که زندگی من را کاملاً دگرگون کرد. پدر شدن به من آموخت که عاشق چیزهایی شوم که هرگز نمیدانستم وجود دارد. پدر شدن به من آرامش و دیدی متفاوت از زندگی که واقعاً مهم بود، داد.

رونالدو که سه فرزند دارد، اکنون در انتظار متولد شدن فرزند چهارمش است که ماه جاری میلادی (نوامبر) به دنیا خواهد آمد.

کریس 32 ساله اخیراً به همراه نامزد خود یعنی جورجینا رودریگس اعلام کرد که نام «آلانا مارتینا»را برای فرزند چهارمش که دختر است، برگزیده است.

وی افزود: بیصبرانه منتظر متولد شدن فرزند چهارمم هستم. پدر شدن و دیدن اینکه خانوادهام بزرگتر میشود، بدون شک بهترین امتیازی است که تا کنون در زندگیام داشتهام. وقتگذرانی با آنها، در کنار آنها بودن، لبخند زدن و خندیدن با آنها، خوشحالی و لذت زیادی به زندگی من آورده است.

فوقستاره کهکشانیها درباره کریستیانو جونیور، پسر 7 سالهاش نیز اظهار داشت: او عاشق فوتبال است و همیشه بازی میکند. خیلی سخت است که کریستیانو جونیور را یکجا نشاند و به او غذا داد چون او همیشه در حال بازی با توپ است. فکر میکنم فوتبال در وجود اوست.

مهاجم 32 ساله تیم ملی پرتغال در پایان خاطرنشان کرد: کریستیانو جونیور پسری مهربان، با محبت و صمیمی است و با مردم محترمانه رفتار میکند. کسانی که او را میبینند از اینکه او چقدر بااعتماد به نفس است، سورپرایز میشوند. همین باعث میشود تا به عنوان یک پدر احساس غرور کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها