یک عکس، یک متن

پیرزن قاتل

پیرزن 70 ساله ژاپنی، مردها را می‌کشت و پول‌هایشان را به ارث می‌برد!
کد خبر: ۱۰۹۱۸۳۱

به گزارش خبرآنلاین،‌ این پیرزن 70 ساله ژاپنی که به بیوه سیاه مشهور است به دلیل کشتن چند مرد که یکی از آنها همسرش بوده به مرگ محکوم شده است. این پیرزن 70ساله قربانیان را با سیانید مسموم می‌کرده. او می‌گوید همسرش را به این دلیل به قتل رسانده که میلیون‌ها ین را خرج زن‌های دیگر کرده است! او قربانیانش را از طریق آشنایی انتخاب می‌کرده و سپس با آنها قرار می‌گذاشته و نقشه‌اش را عملی می‌کرده است. او با ازدواج یا دوستی با ده مرد، حدود یک میلیارد ین ارث برده است. قربانیان این پیرزن اغلب در همان رده سنی 70 سال بوده‌اند. این زن که به عنوان قاتل سریالی شناخته می‌شود، حالا به مرگ محکوم شده است.

علاقه مردم حبشه به فولکس قورباغه‌ای

مردم کشور اتیوپی که دهمین سرزمین بزرگ قاره آفریقا محسوب می‌شود، علاقه خاصی به خودروهای قدیمی فولکس‌واگن بیتل دارند.

به گزارش جام‌جم آنلاین، البته در سال‌های اخیر خودروسازان آسیای شرقی فعالیت خوبی در این کشور دارند و می‌توان به خودروهای جک جی 5 و لیفان ایکس60 اشاره کرد که علاوه بر ایران در سرزمین حبشه نیز خواهان بسیاری دارد! اما در کنار چینی‌ها و نیز حضور برخی محصولات دست دوم تویوتا، هنوز هم بسیاری از مردم اتیوپی طرفدار فولکس قورباغه‌ای هستند و بسیاری از تعمیرگاه‌ها نان خود را از راه تعمیر و بازسازی این خودروها می‌خورند.

پذیرایی ویژه از ترامپ در کره

گزارش شد در جریان ضیافت شامی که ترامپ در کاخ ریاست جمهوری کره‌ جنوبی در شهر سئول در آن شرکت کرد، یک سس ویژه که بیش از یک قرن قدمتش از آمریکا بیشتر بوده در منو قرار داشت.

به گزارش فرارو، این سس قرار است به همراه فیله‌ای از گوشت ماهی مورد علاقه ترامپ سرو شود. پس از برگزاری مراسم استقبال بی‌نظیر در خارج از کاخ آبی، ترامپ و همسرش به صرف چای و دسر خرمالو و شکلات دعوت می‌شوند که شخصا توسط کیم جونگ سوک، بانوی اول کره‌جنوبی تدارک دیده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها