سازمان وظیفه عمومی ناجا فراخوان داد

مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم آماده خدمت سربازی

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: تمامی مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیر دیپلم که برگ آماده به خدمت دریافت کرده اند، تاریخ اعزام آنان از ۱۹ به ۲۳ آبان تغییر کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۹۴
مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم آماده خدمت سربازی

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم متولد ۱۳۵۵ تا پایان آبان ۱۳۷۸ که برگ آماده خدمت در تاریخ ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ دریافت کرده اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

به علت در پیش بودن ایام سوگواری اربعین حسینی و استقبال پرشور مردم برای زیارت کربلای معلی، حجم تردد اتوبوس های مسافربری در برخی از استان های کشور بالا خواهد بود. از این رو با هماهنگی های صورت گرفته با نیروهای مسلح، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم سال ۹۶ از نوزدهم به بیست و سوم همان ماه تغییر پیدا کرده است.

در این اطلاعیه آمده است مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه و مشمولان ساکن سایر استانها نیز ساعت ۷ صبح همان تاریخ در محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور پیدا کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

بنا بر این گزارش، عدم حضور به موقع، در محل و زمان های تعیین شده، غیبت محسوب می شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را در بر خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها